Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Voer langzame energie

 
Profiel   

Coolstance copra misschien? Zie hierbij

https://www.purepaardenvoeding.nl/produ ... che-index/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-22 15:36 



 
Profiel   

Selente schreef
Ik ben absoluut fan van Florian Horsefood. Niet alleen de visie maar het voer is ook super. Mijn paard komt dus absoluut niet bij van SP en alle andere dingen die genoemd zijn. Voorheen was het enige waar ze van aankwam Bonpard Muscle. Enkel via de dierenarts te krijgen (en via medpets tegenwoordig ook), maar kost dus 37 euro de zak. En dan moest ik 1 zak per week voeren...

Nu dus over op Florian. Begonnen met Basic Growth ruwvoermix en First Care muesli, nu overgestapt naar de Powerfit (nog niet gevoerd). Ze hebben sinds kort ook de zogenoemde oerbrok toegevoegd. Je kunt vrijblijvend een voeradvies vragen. Zeker ook geschikt voor de kieskeurige eter. :j


Hier gaan wij nu ook mee beginnen.

Vitalbix daily complete: vervangen door Pavo vital
Vitalbix Muesli - ivm boxrust krijgt hij dit nu niet; vervangen door Florian denk ik
Florian ruwvoermix: 1 emmer per dag op het moment
Senior priores: 2kg droog geweekt (dus feitelijke gewicht met al dat water is veel meer; droog spul is 2 kg)
Lucerne: 1 kg op het moment ; dit zit ook in Florian dus wil eigenlijk Florian ophogen en dan lucerne er af. Wordt een beetje gortig allemaal.

Heb nu sinds gister het idee dat er wel wat gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-22 11:08 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met je volbloed al wat aangekomen en op kracht. Wij hebben eventers, ook hoog in het bloed. Wij zijn fan van Florian Horsefood. Mooi in de spieren, en top in het vermogen zondet druk te worden. Groet Conny

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 10:52 



 
Profiel   

Ik ben nieuw bij Bokt. Reageren is soms nog even zoeken. Wij zijn fan van Florian Horsefood. Laag in suikers maar wel super voor kracht en vermogen. Onze eventing paarden doen het super
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 10:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen