Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Florian Horsefood

 
Profiel   

caipirinha schreef
xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Dat is inmiddels achterhaald. Ik heb ze een mail gestuurd.
Ze gaven mij aan dat ze zijn gestopt met Florian omdat er teveel klachten waren.
Dijkers in Weerselo verkocht het eerder ook, echter is dit ook geen verkoop punt meer van florian ivm meningsverschillen...
Zet mij wel te denken om over te stappen.

Vreemd. Heb vandaag nog florian geleverd gekregen van ze. De easy impact meuslie en de high impact oerbrok. Heb vast geluk want beide waren niet stoffig. :?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 00:38 



 
Profiel   

Ik heb het via florian zelf ook besteld, maar pas de eerste keer. Nog niets gezien hiervan.. we gaan t meemaken verder haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:23 



 
Profiel   

Zijn er ook ervaringen wat het voer doet op de darmen.
Verbeterd de mest echt? En wordt het mestwater echt minder of is het een mooi verkoop praatje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-23 17:33 



 
Profiel   

ApplePapple schreef
Zet mij ook aan het denken inderdaad.
Iemand die ik ken voert de easy impact. Als ik zie hoeveel 'stof' ofwel verkruimelde brokken daarin zitten, dan overdrijf ik niet als dat een kwart van de zak is... en zakt naar onderen en kan je dus uiteindelijk weg gooien. Zoinhet mij te duur voor zijn.


Ik kom even binnen vallen.
Ik was benieuwd of meerdere deze ervaring hebben.
Ik ben zelf namelijk aan het twijfelen of ik wel door wil gaan met deze brok. Want ook bij mij waren de laatste 2 zakken vooral meer stof/verkruimelde brokken dan dat het brok was.

En of jullie dan wellicht een andere vergelijkbare variant weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-23 14:10 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Weet iemand toevallig een leverancier waar je het op kunt halen in de omgeving van Eindhoven?
Meest dichtbij lijken nu de Florian stables zelf, maar dat is alsnog best een stukje rijden.
Vind het fijn spul maar de leverkosten zijn vaak erg hoog dus voor een pak ruwvoermix die ik nodig heb is dit wat overdreven. Anders haal ik tussendoor weer eens een andere ruwvoermix denk ik.


Ik haal momenteel in Schijndel, maar is wel stukje voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-23 13:13 



 
Profiel   

flappie2 schreef
Zijn er ook ervaringen wat het voer doet op de darmen.
Verbeterd de mest echt? En wordt het mestwater echt minder of is het een mooi verkoop praatje?


Bij ons stopte het mestwater nadat we de multibeet van horsefood zijn gaan voeren in combi met de growth van Florian... Heb het idee dat t meer door multi dan Florian kwam

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-23 13:14 



 
Profiel   

flappie2 schreef
Zijn er ook ervaringen wat het voer doet op de darmen.
Verbeterd de mest echt? En wordt het mestwater echt minder of is het een mooi verkoop praatje?


Mijn haflinger had vorige winter bijna non stop mestwater en vieze billen. Van de zomer ben ik begonnen met florian en nooit meer wat gezien!

Ik vind het alleen wel een ding dat het zo lastig leverbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-23 17:03 



 
Profiel   

Miss_Mii21 schreef
flappie2 schreef
Zijn er ook ervaringen wat het voer doet op de darmen.
Verbeterd de mest echt? En wordt het mestwater echt minder of is het een mooi verkoop praatje?


Bij ons stopte het mestwater nadat we de multibeet van horsefood zijn gaan voeren in combi met de growth van Florian... Heb het idee dat t meer door multi dan Florian kwam

Maar multibeet is toch van Horsefood the best? Dat is iets anders dan Florian Horsefood.
Ik voer Horsefood the best en dat gaat hier prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-23 18:38 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk er nog even over na. Mede omdat het zo lastig te krijgen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-23 23:27 



 
Profiel   

Is Florian zo lastig te verkrijgen bij jullie?
Ik bestek het meestal online, maar er is ook een optie om het bij een fouravehandel op te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 01:08 



 
Profiel   

Ik zit tussen 2 punten in die beide een half uur rijden zijn :')

Als je het via Florian zelf besteld betaal je je scheel aan verzendkosten. Laatst heb ik samen een vriendin via voer voor paarden besteld, dat was wel prima! Alleen in je eentje moet je dan toch best wel veel bestellen maar zo lang we dat zo met zijn 2 kunnen doen is het goed te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 12:15 



 
Profiel   

Voervoorpaarden verkoopt nu alleen geen Florian meer blijkbaar, of iig niet meer het hele assortiment. Ik krijg nu ook wat moeilijk contact met ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 12:20 



 
Profiel   

Maar via florian zelf is toch de postnl kosten? Ik heb laatst gewoon 5 of 6 euro betaald voor t verzenden. Niets spannends aan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 13:19 



 
Profiel   

Ik heb nog 6 pakken basic growth liggen, is er toevallig hier iemand die deze wilt overnemen :)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 19:52 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Voervoorpaarden verkoopt nu alleen geen Florian meer blijkbaar, of iig niet meer het hele assortiment. Ik krijg nu ook wat moeilijk contact met ze.

Inmiddels contact gekregen met ze. Er waren problemen met hun mails. Vandaar dat ik ze niet kon bereiken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 19:57 



 
Profiel   

Mijn halve Haf vindt het niet te pruimen. Mocht iemand in de buurt van Drouwen wonen: gratis ophalen een bijna volle zak Florian Basic Pure.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 18:11 



 
Profiel   

ApplePapple schreef
Zet mij ook aan het denken inderdaad.
Iemand die ik ken voert de easy impact. Als ik zie hoeveel 'stof' ofwel verkruimelde brokken daarin zitten, dan overdrijf ik niet als dat een kwart van de zak is... en zakt naar onderen en kan je dus uiteindelijk weg gooien. Zoinhet mij te duur voor zijn.


Toevallig zijn ze bij ons op stal 2-3 maand geleden gestopt met het voeren van de brokken van Florian (ze hadden 2 varianten) omdat er te veel stof/gruis in zat bij de laatste 2 leveringen (big box en voedersilo). Stalbaas zei letterlijk:"voor die prijs kunnen ze me dat 1x lappen, na 2x mogen ze hun rommel houden"

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 11:04 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Voervoorpaarden verkoopt nu alleen geen Florian meer blijkbaar, of iig niet meer het hele assortiment. Ik krijg nu ook wat moeilijk contact met ze.


Florian zelf even bellen of appen, ze weten meestal wel een oplossing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 07:06 



 
Profiel   

luckyluke73 schreef
Ayasha schreef
Voervoorpaarden verkoopt nu alleen geen Florian meer blijkbaar, of iig niet meer het hele assortiment. Ik krijg nu ook wat moeilijk contact met ze.


Florian zelf even bellen of appen, ze weten meestal wel een oplossing!

Ben overgestapt op de muscleboost van Equifyt en de competition. :) Ik vind het handig dat voervoorpaarden thuis komt leveren. Dan weet ik tenminste dat ik een betrouwbare contactpersoon heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 11:12 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de high impect? Ik ben nog steeds niet geslaagd in mijn zoektocht voor een brok/muesli waarvan mijn paard nét een beetje meer energie krijgt. Paco all-sports deed ze het heel goed op, maar lichamelijk reageerde ze niet heel goed. Eigenlijk wil ik zo'n soort vervanger

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 12:08 



 
Profiel   

Ik gaf de high impact en daar kreeg de mijne wel energie van. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 16:22 



 
Profiel   

Ik geef nu oerbelans aan mijn paard maar vindt die erg prijzig. Dus zat te kijken naar de vimi plus. Zag er wel interessant uit zeker qua prijs maar qua bestanddelen en ingrediënten heb ik er geen verstand van wat nu beter is voor een paard wat niet tegen suikers en zetmeel kan, snel dik wordt en al een paar keer hoefbevangen is geweest.
Ze doet het wel goed op de oerbelans maar ben benieuwd naar ervaringen van de vimi plus.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-24 14:34 



 
Profiel   

Gaf hier ook altijd florian. Basis Growth en vimi plus.
Bij de laatste levering wilden onze paarden basic growth niet meer eten, zijn netjes langs geweest en hebben de zakken omgewisseld voor andere, maar helaas zonder resultaat.
Onze paarden willen het niet meer eten, Florian zegt dat er niks veranderd is. Jammer maar voor ons houd het hier op.
Meer mensen die hier last van hebben?

Voer nog wel de Vimi plus

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-24 14:37 



 
Profiel   

Maris__ schreef
Gaf hier ook altijd florian. Basis Growth en vimi plus.
Bij de laatste levering wilden onze paarden basic growth niet meer eten, zijn netjes langs geweest en hebben de zakken omgewisseld voor andere, maar helaas zonder resultaat.
Onze paarden willen het niet meer eten, Florian zegt dat er niks veranderd is. Jammer maar voor ons houd het hier op.
Meer mensen die hier last van hebben?

Voer nog wel de Vimi plus


Ik heb dit 1x gehad, toen de zak gewisseld was werd het wel weer gegeten. Had met de batch te maken begreep ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-24 14:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen