Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Florian Horsefood

 
Profiel   

Ik ben redelijk fan van Florian!

Stalgenoot voert het nog en paard trekt er mooi van bij.

Maar helaas heeft mijn pony astma en reageert astmatisch op de ruwvoermixen.
Mijn vermoeden is vanwege de toevoeging van stro in het product.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 18:47 



 
Profiel   

Hier staat de merrie op florian high impact en de ruin op easy impact (de oerbrok dus). Hier wordt het graag gegeten maar ik moet er bij zeggen dat ze hier standaard slobber krijgen. :) ruwvoermixen heb ik niet van Florian.
Heb recent die van pharmahorse gekocht en die ben ik nu aan het mengen onder hartog senior om hem opgevoerd te krijgen want puur moeten ze er niks van weten. Het ruikt ook gewoon echt raar. := Als ik paard was zou ik ook niet zeker zijn of dat wel ruwvoer is als ik op geur af moest gaan. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 19:21 



 
Profiel   

Ik heb schijnbaar een Florian dealer bij mij in het dorp zitten. Heb ze een berichtje gedaan of zij de Vimi en FibreGrass op voorraad hebben. De Vimi wil ik graag proberen!

FibreGrass heb ik kunnen overnemen van Saaams, mijn pony was een hele blije pony met die zak :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 19:40 



 
Profiel   

Wij zijn ophaal infopunt voor Noord-Holland in Akersloot. Volgende week in Bergen een kennis cafe van Florian Horsefood, daar is de dierenarts en kan je al je vragen stellen. Voor meer info Facebook Rvdk.eventing

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 19:46 



 
Profiel   

Ik voer nu ongeveer 7/8 weken Florian en ben echt te spreken over de producten!
Waar mijn paard in het najaar altijd invalt (en hij niet super was kwa conditie in de zomer) was ik toch echt wel bang dat hij terug zou vallen. Maar niets is minder waar, hij begint alleen maar meer uit te zetten en spieren te kweken. Hij krijgt op dit moment 2x per dag een emmer Basic growth, 3/4 schep first care en een kilo basisbrok (De Heus/Voermeesters). Wellicht dat ik nog van de basisbrok af stap en over ga op de oerbrok, maar hij doet het nu zo goed dat ik het wel even prima vind zo.

Om even een beeld te geven: van het voorjaar stond hij met een acute leverontsteking, oorzaak kan van alles zijn, hij heeft er in ieder geval een aardige klap van gehad op z’n lijf. Slechte vacht, tenger en onbespierd. Hij is lichamelijk zo veranderd de laatste weken, daarbij nog een goeie controle bloeduitslag ontvangen dus voor nu heel blij *\%/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:34 



 
Profiel   

Misschien leuk voor de beeldvorming even het verschil in beeld:

Eind juni:
[ img ]


Afgelopen week:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:42 



 
Profiel   

Wow Kaylee wat een verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 08:05 



 
Profiel   

Ik heb mijn oog laten vallen op de vitaminebrok van Florian.

Weet iemand of er een maatschep bijzit? Zit die bij zowel de navulzak als bij de emmer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 16:51 



 
Profiel   

Freyr schreef
Ik heb mijn oog laten vallen op de vitaminebrok van Florian.

Weet iemand of er een maatschep bijzit? Zit die bij zowel de navulzak als bij de emmer?


Als je de Vimi bedoelt, ik had die in een zak en daar zit geen schepje bij... ik heb het dus echt zelf afgewogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 17:28 



 
Profiel   

Ik heb de ViMi emmer en er zat bij mij geen maatschepje bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 17:28 



 
Profiel   

Wij gebruiken het maatbekertje van de muscle power of inderdaad 1 x afmeten in een gewone beker. Woon je in de buurt van Akersloot, we hebben nog kleine maatbekertjes liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 17:34 



 
Profiel   

Zo jammer dat er in de kop van noord Holland niks zit. Akersloot is veel te ver al.
Het voer is hartstikke interessant en jullie reacties maken me nog nieuwsgieriger naar het voer

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 18:04 



 
Profiel   

Even contact opnemen met Sjoerd Jan Keuning Cheminee (paardenvoeders.frl), die rijdt in ieder geval regelmatig naar Hartog en heeft verschillende voerrondes. Misschien is er via hem wel wat te regelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 18:53 



 
Profiel   

Ik ben ook te spreken over de ViMi! Mijn paard doet het er goed op. Voer het sinds 6 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 18:56 



 
Profiel   

gomir schreef
Even contact opnemen met Sjoerd Jan Keuning Cheminee (paardenvoeders.frl), die rijdt in ieder geval regelmatig naar Hartog en heeft verschillende voerrondes. Misschien is er via hem wel wat te regelen?


✅Sjoerd heeft ook verstand van Florian Horsefood en direct contact als je vragen hebt of een voeradvies wilt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 19:02 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Zo jammer dat er in de kop van noord Holland niks zit. Akersloot is veel te ver al.
Het voer is hartstikke interessant en jullie reacties maken me nog nieuwsgieriger naar het voer


Hier loop ik helaas ook tegen aan. Ik ben ook geïnteresseerd in dit voer maar kan helaas geen grote hoeveelheden opslaan dus steeds online bestellen wordt wel erg duur met ruim €17 aan verzendkosten. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 19:20 



 
Profiel   

Duidelijk! :D

Dan bestel ik gewoon een navulzak en pak ik een van alle andere bekertjes die ik zo ondertussen heb verzameld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 19:33 



 
Profiel   

Freyr schreef
Duidelijk! :D

Dan bestel ik gewoon een navulzak en pak ik een van alle andere bekertjes die ik zo ondertussen heb verzameld.


Leuk dat je ook Florian Horsefood wilt gaan proberen. Als je voor de 1ste keer besteld kan je onderstaande korting code gebruiken

Groeten Rina en Conny
Florian Horsefood Akersloot

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 19:54 



 
Profiel   

[ img ]


Kennismaking korting Florian Horsefood, groetjes Rina en Conny

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 19:58 



 
Profiel   

Oh, dat is fijn! Dit is inderdaad de eerste keer dat ik Florian ga proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 21:17 



 
Profiel   

LuckyReining schreef
Cheminee schreef
Zo jammer dat er in de kop van noord Holland niks zit. Akersloot is veel te ver al.
Het voer is hartstikke interessant en jullie reacties maken me nog nieuwsgieriger naar het voer


Hier loop ik helaas ook tegen aan. Ik ben ook geïnteresseerd in dit voer maar kan helaas geen grote hoeveelheden opslaan dus steeds online bestellen wordt wel erg duur met ruim €17 aan verzendkosten. :n


Bij mij zat eerst ook niks in de buurt om het af te halen, maar kwam Jacco wat langsbrengen als hij in de buurt was. Misschien is dat voor jou ook een optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 06:41 



 
Profiel   

Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 07:20 



 
Profiel   

xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland


Top tip, woon je in de buurt van Akersloot kan je ons bellen. Ik geef het ook aan bij de vertegenwoordiger s van Florian Horsefood.
Pick up point gezocht in Noord Holland ✅

Groeten Rina en Conny

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 07:23 



 
Profiel   

xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Zelfs een deel van België. Ik bestel het ook daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 09:47 



 
Profiel   

xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Jammer dat ze niet in zuid Limburg leveren. Ik zou graag florian eens uitproberen, maar de bezorgkosten/afhaal kosten zijn mij een beetje te gek.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 10:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen