Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Florian Horsefood

 
Profiel   

StonedRomy schreef
xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Jammer dat ze niet in zuid Limburg leveren. Ik zou graag florian eens uitproberen, maar de bezorgkosten/afhaal kosten zijn mij een beetje te gek.



Heb je al op de website gekeken van Florian Horsefood er zijn meer ophaal punten, waar in zuid Limburg woon je
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 10:52 



 
Profiel   

Ik heb op de site gekeken van florian zelf. Daarom dat ik zeg dat de afhaal kosten in verhouding ook te veel vindt, want mijn auto loopt niet op water.

Ik zit zelf in maastricht/Vaals

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 11:19 



 
Profiel   

StonedRomy schreef
xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Jammer dat ze niet in zuid Limburg leveren. Ik zou graag florian eens uitproberen, maar de bezorgkosten/afhaal kosten zijn mij een beetje te gek.


Je kan ze altijd berichtje sturen! In overleg komen ze vaak overal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 15:16 



 
Profiel   

xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland


Dankjewel voor deze tip. Ik ga eens kijken!



Rvdkeventing schreef
Top tip, woon je in de buurt van Akersloot kan je ons bellen. Ik geef het ook aan bij de vertegenwoordiger s van Florian Horsefood.
Pick up point gezocht in Noord Holland ✅

Groeten Rina en Conny


Akersloot is helaas voor mij nog bijna 3 kwartier rijden dus ook niet echt handig. Het is gewoon jammer dat ik echt maar kleine hoeveelheden op kan slaan anders zou het niet zo erg zijn om af en toe naar Akersloot te moeten rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 21:01 



 
Profiel   

LuckyReining schreef
Cheminee schreef
Zo jammer dat er in de kop van noord Holland niks zit. Akersloot is veel te ver al.
Het voer is hartstikke interessant en jullie reacties maken me nog nieuwsgieriger naar het voer


Hier loop ik helaas ook tegen aan. Ik ben ook geïnteresseerd in dit voer maar kan helaas geen grote hoeveelheden opslaan dus steeds online bestellen wordt wel erg duur met ruim €17 aan verzendkosten. :n



Via Voervoorpaarden kun je het gewoon thuis laten leveren voor 7,50 en boven de 100€ gratis :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 22:13 



 
Profiel   

is helaas maar tot 150 km vanaf Drenthe :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 16:24 



 
Profiel   

Meer dan 5 pakketten via de webshop komt op een pallet. Is dat geen optie? Ik doe dat eigenlijk altijd en bevalt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 18:00 



 
Profiel   

SteffiiY schreef
is helaas maar tot 150 km vanaf Drenthe :(

Ik zou eens mailen want ze leveren hier ook en ik zit op 293 km van Drenthe. Het kan zijn dat je dan iets langer moet wachten. Ze nemen je dan mee als ze een paar bestellingen in jouw omgeving hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:14 



 
Profiel   

Ayasha schreef
SteffiiY schreef
is helaas maar tot 150 km vanaf Drenthe :(

Ik zou eens mailen want ze leveren hier ook en ik zit op 293 km van Drenthe. Het kan zijn dat je dan iets langer moet wachten. Ze nemen je dan mee als ze een paar bestellingen in jouw omgeving hebben.


Er is super veel te bespreken met hun… misschien geld de gratis levering a 7,50€ niet. Maar zelfs al betaal je die, dan valt het nog mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:01 



 
Profiel   

SteffiiY schreef
is helaas maar tot 150 km vanaf Drenthe :(


Wij leveren door heel Nederland. Vandaag waren we bv in het zuiden van het land. En boven de 100 euro bezorgen wij het gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:19 



 
Profiel   

Super :D Volgende bestelling komt bij jullie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 09:30 



 
Profiel   

SteffiiY schreef
Super :D Volgende bestelling komt bij jullie :D

ze komen hier leveren en ik ben echt heel tevreden! Hele fijne mensen ook. :j Als je twijfelt tussen soorten voer helpen ze je ook graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:13 



 
Profiel   

Er is een nieuwe pickup point in Noord Holland
namelijk in Halfweg.

Spaardammerweg 5
1165 mr Halfweg

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-23 23:53 



 
Profiel   

Ben wel benieuwd naar de Florian ervaringen?
Geef op dit moment Vitalbix maar twijfel om iets anders te gaan voeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 21:36 



 
Profiel   

Ik voer de oerbrok aan mijn merrie.
Die doet het daar erg goed op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 22:48 



 
Profiel   

Na willekeurig wat analyses bekeken te hebben en bij de muesli slow impact variant zit er alleen aan zetmeel al 25,6% in. Plus melasse wat ze dan weer anders noemen. Spelt, gerst, tarwegries, raapzaadschroot. Overige vaak met + 20% zetmeel. Suikers komen daar nog bij voor het totale koolhydratengehalte. Nop. Er zijn betere voeders op de markt vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 23:07 



 
Profiel   

Lindsey_99 schreef
Na willekeurig wat analyses bekeken te hebben en bij de muesli slow impact variant zit er alleen aan zetmeel al 25,6% in. Plus melasse wat ze dan weer anders noemen. Spelt, gerst, tarwegries, raapzaadschroot. Overige vaak met + 20% zetmeel. Suikers komen daar nog bij voor het totale koolhydratengehalte. Nop. Er zijn betere voeders op de markt vind ik.


Precies dit. En voor een betere prijs ook. Mijn advies: Equifyt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-23 23:45 



 
Profiel   

TheFrenchies schreef
Lindsey_99 schreef
Na willekeurig wat analyses bekeken te hebben en bij de muesli slow impact variant zit er alleen aan zetmeel al 25,6% in. Plus melasse wat ze dan weer anders noemen. Spelt, gerst, tarwegries, raapzaadschroot. Overige vaak met + 20% zetmeel. Suikers komen daar nog bij voor het totale koolhydratengehalte. Nop. Er zijn betere voeders op de markt vind ik.


Precies dit. En voor een betere prijs ook. Mijn advies: Equifyt

Ik combineer ze. Mijn merrie haalde niet voldoende energie uit equifyt. Muscleboost, competition, green power. Het mocht niet baten.

De high impact had snel effect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-23 01:53 



 
Profiel   

Weet iemand toevallig een leverancier waar je het op kunt halen in de omgeving van Eindhoven?
Meest dichtbij lijken nu de Florian stables zelf, maar dat is alsnog best een stukje rijden.
Vind het fijn spul maar de leverkosten zijn vaak erg hoog dus voor een pak ruwvoermix die ik nodig heb is dit wat overdreven. Anders haal ik tussendoor weer eens een andere ruwvoermix denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 10:10 



 
Profiel   

ik bestel bij Stoer Voer in Deurne, maar dat is voor jou ook nog wel een stukje. Ze bezorgen in de regio gratis, maar ik weet niet hoe groot die regio is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 12:54 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Weet iemand toevallig een leverancier waar je het op kunt halen in de omgeving van Eindhoven?
Meest dichtbij lijken nu de Florian stables zelf, maar dat is alsnog best een stukje rijden.
Vind het fijn spul maar de leverkosten zijn vaak erg hoog dus voor een pak ruwvoermix die ik nodig heb is dit wat overdreven. Anders haal ik tussendoor weer eens een andere ruwvoermix denk ik.


Bij teurlings den Mulder :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 22:41 



 
Profiel   

xLiez schreef
Je kan het ook bestellen op voervoorpaarden.nl . Die hebben normale verzendkosten en boven bepaald bedrag zelfs gratis! Rijden tegenwoordig ook bijna door heel Nederland

Dat is inmiddels achterhaald. Ik heb ze een mail gestuurd.
Ze gaven mij aan dat ze zijn gestopt met Florian omdat er teveel klachten waren.
Dijkers in Weerselo verkocht het eerder ook, echter is dit ook geen verkoop punt meer van florian ivm meningsverschillen...
Zet mij wel te denken om over te stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:36 



 
Profiel   

Ik heb het niet hier gezet, maar ik ben een paar maanden geleden ook gestopt met het voeren van Florian vanwege moeilijkheden bij mijn leverancier en mij. Het voer is een mooi concept, maar ze zijn niet heel goed in de commercie. Ik vind het niet chique om het hele verhaal neer te zetten, maar het had in ieder geval te maken met zakken voer die ver over de datum waren -en zo oud waren dat de brokjes er ook niet inzaten-, hier geen oplossing voor bieden, maar het afschuiven op de leverancier. Die al met ze in de clinch lag. Gewoon niet handig.

Aan het begin hebben ze me ook al eens om de tuin geleid, als ik het via een tussenpersoon zou bestellen die vlakbij woont, hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Wat ze er alleen niet bij vertelde was dat ze het dan wel op voorraad moest hebben, en dat ze geen voorraad had. Dus toen ik het bestelde, kreeg ik alsnog de verzendkosten. Het is een kleinigheidje, maar netjes was het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:24 



 
Profiel   

Zet mij ook aan het denken inderdaad.
Iemand die ik ken voert de easy impact. Als ik zie hoeveel 'stof' ofwel verkruimelde brokken daarin zitten, dan overdrijf ik niet als dat een kwart van de zak is... en zakt naar onderen en kan je dus uiteindelijk weg gooien. Zoinhet mij te duur voor zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:28 



 
Profiel   

Mijn zakken waren houdbaar tot mei 2022. De productie is een jaar ervoor. Dus geproduceerd in mei 2021. Ik kreeg ze in december 2022. En ik weet ook wel dat bij paardenvoer de houdbaarheid een beetje een wassen neus is, en dat dit verplicht is erop te zetten, maar ik had dus niet die extra brokjes erin, en het was kwalitatief gewoon slechter. Mijn moeilijke eter at het ook niet meer, en hij was juist degene voor wie ik het voornamelijk inkocht. Mijn leverancier had de zakken die week opgehaald bij Florian. Zij waren er inmiddels wel klaar mee, ook vanwege andere "grapjes", en omdat ik toevallig 2 weken daarvoor nog contact met J. van Florian had gehad en hij had gezegd dat als ik wat nodig had, ik heb altijd even kon berichten, hij was iedere maand wel in de buurt, heb ik hem een vriendelijk! appje gestuurd over dat de zakken ver over datum waren, dat ik daar normaal echt niet zo moeilijk in ben, maar dat mijn paard het niet meer at. Of hij me hierbij kon helpen.
Het antwoord kwam erop neer dat ik de zakken niet bij hem had gehaald, en dat ik het maar moest regelen met de leverancier. Terwijl hij dus al overhoop lag met die leverancier, wegens het niet nakomen van afspraken. Hij wist dus dat deze ook geen moeite meer in zijn merk gingen steken. Hij wist alleen niet dat ik in samenspraak met de leverancier hem geappt had.

En natuurlijk, ik neem de zakken via een tussenpersoon af, deze moet dan ook het aanspreekpunt zijn, maar als je wat wil weten om aan te schaffen kon dat ook altijd gewoon via de app gevraagd worden. J. is ook een paar keer op stal langsgeweest. Pas nu ik problemen begin te krijgen verwees hij me opeens naar de tussenpersoon.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen