Monnikspeper (merrie en ruin) - dosering, hoe lang geven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 08:29

Skessa_ schreef:
O dat schiet op :') de zak is nog wel leverbaar. Moet je het alleen ff zelf in een potje doen ofzo :)


Oooh daar heb ik overheen gekeken, dan ga ik dat doen, emmers genoeg, ik krijg ze van de frituur :')

J0anieke

Berichten: 4873
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Monnikspeper (merrie en ruin) - dosering, hoe lang geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 08:35

Ik koop gewoon monnikspeper, scheelt een hoop in de kosten in vergelijking met die mix kruiden. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.. :D

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:04

LWDaisy schreef:
Maddy_Paola schreef:
Ik geef altijd gewoon de peperkorrels zeg maar, poeders eet mijn kieskeurige merrie sowieso slecht dus niet geprobeerd en gewoon voor het pure product gekozen, en dat eet ze zonder problemen op, is echt een van de weinige dingen wat ze makkelijk eet _O-

Kwam er vandaag wel achter dat ik maar 6 of 7 gram geef, en ze weegt ongeveer 560kg, dus geeft echt niet veel en toch werkt het


Dan zou ik deze kunnen bestellen? Linkje

Ik wou de kruiden-emmer die Skessa_ aanraadde, maar die is uitverkocht :+


Ik heb die van jacob hooy ook gehad, puur product dus geeft tenminste ook niet nog iets van suikers bij waarmee het aangemaakt wordt, bestel altijd als ik toch ergens wat moet hebben gewoon de korrels en dan doe ik het zelf in een pot, bijvoorbeeld oud snoepjesemmertje of iets, met 1 kilo vul je er 2 daarvan, en dan een maatschepje van een ander iets wat op is of een eetlepel, thuis even nawegen welke hoeveelheid je moet geven, zou in acute fase rond de 10 gram gaan zitten en dan als onderhoud tussen 5 en 8, ligt aan gewicht van je paard, op deze manier is het ook mega betaalbaar om door te blijven geven

Josien_

Berichten: 9005
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:08

Weet iemand welk supplement met monnikspeper goed werkt voor een ruin en ook goed gegeten wordt?
Onze ruin laat zijn voer staan bij pure monnikspeper of NAF.

Skessa_
Berichten: 10627
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:02

Josien_ schreef:
Weet iemand welk supplement met monnikspeper goed werkt voor een ruin en ook goed gegeten wordt?
Onze ruin laat zijn voer staan bij pure monnikspeper of NAF.


Geen idee, die van mij aten het altijd gewoon :=

https://www.paardendrogist.nl/vitalstyl ... ns-1-liter

Misschien deze ipv een poeder?