Gezonde smakelijke voeding zonder gist.. voor kieskeurige eter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Gezonde smakelijke voeding zonder gist.. voor kieskeurige eter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 09:10

Ik ben opzoek naar een graanloze, suiker/zetmeel arm krachtvoer wat smakelijk is!

Ik ben bekend met agrobs,equifyt,dietmix van subli, fiber nuggets pavo

Mijn haflinger eet het eerst goed en vervolgens stopt hij met eten ervan, vooral als ik nat moet maken en het voer uitelkaar valt.

De fiber force van cavalor eet hij wel maar daar zit bietenpulp en is mijn advies gegeven omdat niet te geven.

Balancer gaat hij metazoa krijgen en ik hoop dat hij dat wel wilt eten. Maar wil het graag met iets mengen. Nu kan lucerne ook wel bij geven, maar ik zoek iets smakelijks

Wat ik nog zou kunnen proberen is

agrobs alpen grun mash (de gewone stopte hij ook met eten ervan)
agrobs wiesencobs (deze schijnen heel smakelijk te zijn)

Gelukkig heb ik nog een haf die alles wel eet, dus op komt het wel. Alleen wil ik voor mijn andere haf niet 10 tonnen voer hebben staan wat hij niet eet. haha

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Gezonde smakelijke voeding zonder gist.. voor kieskeurige eter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 10:04

Wat verwacht je van je krachtvoer? Aangezien je ook bakancer geeft. Of bedoel je een muesli?

Muesli met weinig erin kan je de slueslimix van vitalstyle nog proberen, die werd door mijn kieskeurige dame ook goed gegeten en bleef ze eten, wil je wel meer eiwitten kan je naar de breed en grow van vitalbix kijken.
Ik heb de kieskeurige trut trouwens ook heel lang de OerBalans gegeven en die bleef ze eten, dus dat is ook nog optie als balancer

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 10:14

Maddy_Paola schreef:
Wat verwacht je van je krachtvoer? Aangezien je ook bakancer geeft. Of bedoel je een muesli?

Muesli met weinig erin kan je de slueslimix van vitalstyle nog proberen, die werd door mijn kieskeurige dame ook goed gegeten en bleef ze eten, wil je wel meer eiwitten kan je naar de breed en grow van vitalbix kijken.
Ik heb de kieskeurige trut trouwens ook heel lang de OerBalans gegeven en die bleef ze eten, dus dat is ook nog optie als balancer


Klopt maar daar zit ook gisten in vitalstyle. Met krachtvoer is meer bedoeld als vulling voor de balancer die ik geef, om de balancer smakelijker te maken, en om zijn supliementen makkelijker te mengen.

Hij kan wel tegen lucerene maar ook weet niet te veel. In de vitalbix zit al een balancer en wil niet te veel uit balans brengen.

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Gezonde smakelijke voeding zonder gist.. voor kieskeurige eter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:47

Wat is het probleem met (een klein beetje) gist?