Supplement zeer kijkerig paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Supplement zeer kijkerig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 18:03

Je paard is dus gewoon zo van karakter, waar zit nu precies je probleem aangezien je geen wedstrijden rijdt?

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2413
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Supplement zeer kijkerig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 18:06

Hier een kijkerige Arabier, en hoe meer regelmaat in zijn trainingen hoe minder hij koekeloert. Maar hoe meer training hoe meer
Magnesium, pavo ease & excel en topsport hij krijgt. Ik zelf denk wel dat de regelmaat in trainingen hem rust geeft

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 19:05

Ik voer sinds een tijdje kurkuma, ben er op aanraden van de veearts mee begonnen na/tijdens een huid aandoening (schimmel?)

Ik merk ook onder het zadel en in de omgang erg veel effect. hij is vooral soepeler in zijn lijf.
Het haalt niet perse de scherpe randjes er af. Maar sinds hij dit krijgt merk ik dat , hij sneller ontspant na een schrik reactie, en bij iets spannends eventjes “nadenkt” ipv dat hij weg rent.

Ik heb het laatst toevallig een weekje niet gevoerd omdat de nieuwe pot vertraging had, toen merkte ik echt dat hij het lastiger vond om dingen van zich af te zetten, En om bij de les te blijven

Mogelijk is mijn paard een uitzondering, maar hij voelt zich met kurkuma veel beter, en hij vind het nog enorm lekker ook!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Supplement zeer kijkerig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 19:27

Feelings Control van Sensipharm zorgt er bij die van mij voor dat hij net wat relaxter door het leven gaat.
Hij is nog steeds heel alert en ziet en reageert om alles om hem heen, maar met onderhoudsdosis feelings Control vergeet hij niet dat ik ook nog op zijn rug zit en laat hij zich wat makkelijker door mij leiden, i.p.v. door zijn impulsen.

Vind het een erg fijn product.

Hieperdi
Berichten: 2537
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-23 19:27

BigOne schreef:
Je paard is dus gewoon zo van karakter, waar zit nu precies je probleem aangezien je geen wedstrijden rijdt?

Je kan een paard toch ondersteunen. Bij het ene paard werkt dit en bij t andere weer iets anders. Het hoeft ook geen dooie te zijn hoor

Lusitana

Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Supplement zeer kijkerig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 09:20

Even tussendoor, soms komt kijkerigheid en spanning door slecht zicht, is datgechecked buj je paard, TS?

Miss_Mii21

Berichten: 509
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:52

Ik geloof niet zo in de werking van kamille, hier geef ik pavo nerv control, werkt goed.