Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Curafyt producten, ervaring?

 
Profiel   

Hoihoi,

Ik kwam een advertentie tegen op Facebook van het bedrijf Curafyt. Ze hebben diverse producten voor paarden en honden.
Nu zie ik op de site wel wat recensies staan, maar ik was benieuwd of er hier op bokt mensen zijn die ervaring hebben met producten van dit bedrijf?

Met name de grow & glow lijkt mij interessant. Ik heb een oude pony die wel een extra zetje kan gebruiken.

https://curafyt.com/nl

https://curafyt.com/nl/products/grow-glow?variant=34888672379032
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 13:40 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-22 17:54 



 
Profiel   

Hoi, advertentie heb ik net ook gezien en ben ook benieuwd naar ervaringen. Dus ik lees graag mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 11:45 



 
Profiel   

Ik heb de Grow & Glow besteld, dus ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 12:07 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik heb een 2c1/2 jarige die diastase heeft in zijn gebit. Hij eet hierdoor zijn ruwvoer wat minder en blijft schraal. Ik voer hem nu bij met Fibrebeet, maar nog wat hulp is nooit weg. Hij hoeft niet meer energie, maar wel meer kilo's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-23 12:43 



 
Profiel   

Ik heb het ook besteld. Heb een oude fjordenmerrie van 34j met ppid. Ze is nog maar de helft van wat ze was dus ik hoop dat er met de olie weer wat spek op komt. Ze eet verder goed, heeft al haar tanden en kiezen nog maar die kiezen zijn behoorlijk afgesleten. Heb al veel geprobeerd maar niks lijkt te helpen om wat spek erop te krijgen. Nu zal haar leeftijd met ppid natuurlijk ook flink tegenwerken maar ik wil het proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-23 15:42 



 
Profiel   

Ik ben niet heel tevreden. Ik gaf een hele pot "Metabolic care" uit (voor mijn mini echt lang mee kunnen doen) , maar zag hier geen enkel verschil bij. Nadien weer verder gegaan met suikerbalans afwisselend met (vooral) glucobalance en hier zie ik weer veel mooiere resultaten bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-23 21:15 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels de olie ontvangen en ben nu een paar dagen onderweg. We hebben een foto gemaakt van het paard voordat we begonnen zijn met voeren, wanneer de fles op is zal ik nog een foto maken en beide foto's hier delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-23 08:10 



 
Profiel   

@davince2412 Top, ik ben benieuwd. Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 11:21 



 
Profiel   

Ik volg. Niet omdat ik nu denk dat mijn paard dit kan gebruiken maar omdat supplementen en wat het effect er van kan zijn altijd mijn interesse heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 12:32 



 
Profiel   

Hebben we al recentere ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 16:41 



 
Profiel   

Ik volg ook. Ik zie ook vooral die grow en glow advertentie Op fb. En mijn draver mag zeker wat bijkomen. Maar ergens denk ik dat resultaat kan ik misschien ook bereiken met lijnzaadolie of omega 3,6,9 olie? Ik vind de prijs namelijk wel pittig voor 1 maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 17:39 



 
Profiel   

Ben ook wel benieuwd naar de bevindingen tot nu toe van TS maar misschien is het nog wel beetje kort dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 19:28 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd en volg daarom ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:30 



 
Profiel   

Ik heb hem bijna op. Dus ik zal van de week even een stand maken en beide delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 08:11 



 
Profiel   

Beetje late reactie. Helaas niet aan toegekomen om een fatsoenlijke standfoto te maken.
Maar ik was er niet heel enthousiast over. Ik zie wel wat verschil, maar niet zoals ze adverteren.
Nu is het wel zo dat ik ook nog tegen wat problemen met de maag/darmen aan loop, misschien zit het hem daar in.

Samenvattend: Ik vind het de prijs/kwaliteit verhouding niet waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 13:36 



 
Profiel   

Ik heb de advertentie al heel vaak langs zien komen. Volgens mij is het nogal overpriced en zijn er genoeg betere en betaalbaardere alternatieven om je paard dik mee te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 13:56 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Beetje late reactie. Helaas niet aan toegekomen om een fatsoenlijke standfoto te maken.
Maar ik was er niet heel enthousiast over. Ik zie wel wat verschil, maar niet zoals ze adverteren.
Nu is het wel zo dat ik ook nog tegen wat problemen met de maag/darmen aan loop, misschien zit het hem daar in.

Samenvattend: Ik vind het de prijs/kwaliteit verhouding niet waard


Dank voor je uitleg. Altijd interessant om ervaringen uit eerste hand te horen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen