Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welk supplement voor artrose en algehele ondersteuning

 
Profiel   

Shalimar schreef
Ik voer Equine America SuperFenn, ook echt schreeuwend duur. Heb het eerder gegeven, en vond het toen wel verschil maken. Nu na een stop maar weer begonnen al denk ik nog steeds wel, zou het nou echt werkelijk helpen, überhaupt die supplementen? Ik voer ook Curcuma en peper met olie. Ook wel een beetje dat je denkt, voor de zekerheid. Mijn oudje ziet er nog wel goed uit dus kwaad kan het zeker niet, alleen voor mijn portemonnee.

Ja het is zo vreselijk duur allemaal. Niet leuk meer gewoon
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:30 



 
Profiel   

In die SouplesseSiroop zitten wel heel wat interessante bestanddelen, maar weinig of niks pijnstillends. Misschien toch eventjes wat duivelsklauw (harpagophytum) bij geven als je vermoedt dat ze pijn heeft? Ik kocht die bij pitpit.com (poeder of brokjes) scheelt heel wat in de prijs (indertijd toch, is al zeker 10 jaar geleden), en dan heb je echt het puur product.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:36 



 
Profiel   

hwn schreef
In die SouplesseSiroop zitten wel heel wat interessante bestanddelen, maar weinig of niks pijnstillends. Misschien toch eventjes wat duivelsklauw (harpagophytum) bij geven als je vermoedt dat ze pijn heeft? Ik kocht die bij pitpit.com (poeder of brokjes) scheelt heel wat in de prijs (indertijd toch, is al zeker 10 jaar geleden), en dan heb je echt het puur product.

Oh wat intressant ik zal er eens voor kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:43 



 
Profiel   

Duivelsklauw lust de mijne niet, maar ik heb ook deze vloeibare en dat gaat wel goed:Harpagoflex vloeibare harpagophytum https://www.paardensupplementen.nl/harpagoflex.html . Of het helpt weet ik niet, daarvoor geef ik het nog te kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 10:19 



 
Profiel   

Er is een groot centraal topic over artrose, misschien kan je daar nog eens verder lezen ?!
[BEH] [INFO] artrose

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 10:26 



 
Profiel   

Wij geven de hond osteoflex van foran, is voor paarden maar bij honden werkt het ook goed. Heb ook al mensen gehoord die het zelf pakken en er baat bij hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 12:57 



 
Profiel   

Even een update over de harpagoflex, dat lijkt wel bijzonder goed zijn werk te doen. Geloofde het eigenlijk niet zo, maar sinds hij het krijgt is zijn been en hoef koel en belast hij veel beter. Nu heb ik een stopperiode in afwachting van een nieuwe fles en omdat ik nog wat advies heb gevraagd over de dosering en zie ik weer een toename in temperatuur. Lijkt dus wel in verband te staan met elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:30 



 
Profiel   

Shalimar schreef
Even een update over de harpagoflex, dat lijkt wel bijzonder goed zijn werk te doen. Geloofde het eigenlijk niet zo, maar sinds hij het krijgt is zijn been en hoef koel en belast hij veel beter. Nu heb ik een stopperiode in afwachting van een nieuwe fles en omdat ik nog wat advies heb gevraagd over de dosering en zie ik weer een toename in temperatuur. Lijkt dus wel in verband te staan met elkaar.

Wat goed! Dat is alleen duivelsklauw toch? Geef je er ook nog iets anders bij ter ondersteuning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 17:40 



 
Profiel   

Er zit ook moerasspirea en wilg in. Ja, ik geef ook Curcuma met zwarte peper en lijnzaadolie en magnesium, maar dat kreeg hij al. En inmiddels ook een kruidenpakket via baroen.nl met brandnetel, weegbree, kamille, mariadistel, kleefkruid en Echinacea. Maar dat is ook pas sinds kort en meer een leuk extraatje. Merkte dus vooral een duidelijk verschil toen ik de doses van die harpagoflex nauwkeuriger ging geven, kwam steeds een beetje in de knoei doordat de slobber te veel uitzette en ik het daardoor ging halveren terwijl de harpagoflex er al in zat. Dus na een wat rommelig begin iets strakker gaan kijken en sindsdien koele en rechte beentjes. Heel fijn. En nu ik gestopt ben, is het weer warmer. Maar ik begrijp de dosering nog niet helemaal, tien dagen per maand. Dus heb ze nu gemaild of dat een kuur is van tien dagen en dan dus twintig dagen niet (best raar lijkt me) of elke drie dagen. Heb het nu twee weken achter elkaar gegeven, maar wil ook weer niet overdoseren, al hielp die hoeveelheid dus wel. Dus ik wacht even af. Ondertussen dan maar weer terug gegrepen op mijn vroegere supplement voor de tussentijd, de Equine America Super Fenn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 19:13 



 
Profiel   

Goedemiddag alweer tijdje verder. Maar nog geen effect gehad met het supplement wat ik voerde, de souplesse siroopp. Ik had goede dingen gehoord over glucohorse? Misschien moet ik daar eens voor kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 11:16 



 
Profiel   

Hoeveel kurkuma voeren julllie dan precies. Voor mezelf doe ik 1 theelepel met een een beetje zwarte peper, paar druppels olie en voor de smaak honing in warm water en drink dat op.
Mijn paard weegt rond de 600 kilo, ik rond de 60.
Bij mij werkt het goed maar zou ik mijn paard dan deze hoeveelheden keer 10 moeten geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 11:29 



 
Profiel   

Euh niet echt een vaste hoeveelheid.. ik mengt het met olie tot dikke brij en voer een ruime theelepel ( met kop want is dikke pasta) en denk dat het genoeg is.. maar geen idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 16:45 



 
Profiel   

Mijn paard heeft een beetje dezelfde klachten. Ik heb flex platinum van gold medics besteld, heeft daar iemand ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:15 



 
Profiel   

Hieperdi schreef
Goedemiddag alweer tijdje verder. Maar nog geen effect gehad met het supplement wat ik voerde, de souplesse siroopp. Ik had goede dingen gehoord over glucohorse? Misschien moet ik daar eens voor kijken


Ik geef die van mij de jointpower + hyaluronzuur van horseflex, na 4 weken geven merkte ik meteen verschil
Ze doet het hier nu al sinds begin dit jaar heel goed op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 20:51 



 
Profiel   

Mijn paard gaat erg goed op de glucosaminemix-siroop van de paardendrogist met biologische kurkuma met zwarte peper van pitpit. En als het echt even slecht gaat of koud en nat is krijgt ze duivelsklauw bij van horseflex.

Voorheen moest er standaard duivelsklauw bij. Na 6 maanden op de glucosaminemix en kurkuma was de duivelsklauw niet meer standaard nodig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-23 21:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen