Heltie horse triphala

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maartje0987
Berichten: 97
Geregistreerd: 12-10-21

Heltie horse triphala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-23 19:44

Dit supplement werd mij geadviseerd bij maag/darmproblemen. Wie heeft er ervaring mee en voor welke klacht heb je het gebruikt?

Marigo
Berichten: 1043
Geregistreerd: 12-10-20
Woonplaats: Gelderland

Re: Heltie horse triphala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 23:41

Yes, ik heb ervaring. Probeerde het als vervanger van Glucobalance. Ik ben positief verrast. Manenkam is een stuk zachter. Waar ik nog meer over te spreken ben is de verbetering in ontlasting! Mijn haf heeft gevoelige darmen en reageert nogal eens met mestwater. Dit is enorm verbeterd. Dus mooi pluspunt.

flappie2
Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-06-07

Re: Heltie horse triphala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:56

Ik lees even mee. Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn op het gebied van de darmen/ spijsvertering.

nikysa90

Berichten: 786
Geregistreerd: 08-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 15:01

Is al een iets ouder topic, maar ik wil mijn ervaring met Triphala delen
Mijn paard heeft licht glutenintoleratie. De Triphala helpt om het maagslijmvlies en dunnen darm te ondersteunen, mocht daar irritatie ontstaan van bijvoorbeeld.het eten van stro
Uiteraard heb ik haar op glutenvrij eten, maar de stalbedekking vervangen lukt niet, ivm stalbeleid

Ik ben in de zomer met Triphala begonnen, omdat mijn paard zo opgeblazen was. Dat het vooral het slijmvlies beschermt, kwam ik iets later achter en is dus ook extra fijn.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 15:22

nikysa90 schreef:
Is al een iets ouder topic, maar ik wil mijn ervaring met Triphala delen
Mijn paard heeft licht glutenintoleratie. De Triphala helpt om het maagslijmvlies en dunnen darm te ondersteunen, mocht daar irritatie ontstaan van bijvoorbeeld.het eten van stro
Uiteraard heb ik haar op glutenvrij eten, maar de stalbedekking vervangen lukt niet, ivm stalbeleid

Ik ben in de zomer met Triphala begonnen, omdat mijn paard zo opgeblazen was. Dat het vooral het slijmvlies beschermt, kwam ik iets later achter en is dus ook extra fijn.


Maar werkt het naar jouw idee