Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zou een veilige site zijn om magic mare te bestellen?

 
Profiel   

Toen mijn paardenfysio in Amerika was, heeft ze daar ook gekeken naar supplementen die ze daar hebben. Ze zag daar magic mare en dacht daarbij meteen aan mijn paard, omdat die ook aardig last kan hebben van haar hormonen. Ik probeer nu Oestress te geven, maar dat wil ze zowel in poedervorm als in vloeibare vorm liever niet eten. Regumate zie ik zelf niet zo zitten, omdat ik het te chemisch vind. Het belangrijkste ingrediënt in de magic mare is framboos. Het is helaas in Nederland niet verkrijgbaar, maar ik vroeg me af welke site er veilig is om het te bestellen óf dat er misschien wel een product is in Nederland of Europa wat hetzelfde hoofdbestanddeel (namelijk framboos) heeft. Alvast bedankt voor het meedenken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:09 



 
Profiel   

Kan je dat niet via pit en pit bestellen franbozenblad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:12 



 
Profiel   

... ik koop driekwart van het jaar framboos bij de drogist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:13 



 
Profiel   

Stroppy mare heeft oa frambozenblad erin zitten. En anders wellicht deze? https://www.agradi.nl/excellent-herbs-f ... t8QAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:13 



 
Profiel   

Is het deze?

https://www.amazon.ca/-/fr/Magic-Compl% ... B004TR18DS

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:13 



 
Profiel   

Ja die is het Pien! Alleen op de andere sites die ik had gezocht was hij niet zó duur haha!

Snorkel, ik vind het daar als thee voor mensen. Is dat veilig om aan een paard te geven?

Yummy, die stroppy mare ga ik voorstellen aan mijn fysio! Bij die link die je verder toevoegt zie ik bij werking niks over chagrijnige merries staan. Zou het daar alsnog voor kunnen helpen dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:37 



 
Profiel   

Kimmie25501 schreef
Ja die is het Pien! Alleen op de andere sites die ik had gezocht was hij niet zó duur haha!

Snorkel, ik vind het daar als thee voor mensen. Is dat veilig om aan een paard te geven?

Yummy, die stroppy mare ga ik voorstellen aan mijn fysio! Bij die link die je verder toevoegt zie ik bij werking niks over chagrijnige merries staan. Zou het daar alsnog voor kunnen helpen dan?



Daar zit ook mijn twijfel. Maar aangezien in magic mare het hoofdbestanddeel framboos is, en dit ook. Misschien wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:41 



 
Profiel   

Hier.. effe Google
https://www.horseflex.nl/product/frambo ... AoQAvD_BwE

De baroen heeft het ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:54 



 
Profiel   

Ja hoor. Compleet veilig. Ik geef het mijn merrie ook. Gewoon frambozenblad. Wel aanbieden als zelfselectie

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 21:56 



 
Profiel   

Snorkel, daar is wel hetzelfde verhaal bij als die andere, ik zie alleen staan tijdens laatste fase van de dracht en niet helpen bij merries hormonaal. Daarom twijfel ik er een beetje over, maar ik kan het natuurlijk altijd voorleggen.

Horseloverl, ten eerste, gefeliciteerd met je verjaardag! Ten tweede, wat houdt zelfselectie precies in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 09:26 



 
Profiel   

Ik bestel alle kruiden altijd bij Equine Motion, zag dat ze ook frambozenblad hebben:

https://www.equine-motion.nl/webshop/pa ... nblad.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 09:42 



 
Profiel   

Oh die ziet er goed uit! Ik heb die en de stroppy mare naar mijn fysio gestuurd om te kijken welke zij zou aanraden om te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 11:40 



 
Profiel   

Kimmie25501 schreef
Snorkel, daar is wel hetzelfde verhaal bij als die andere, ik zie alleen staan tijdens laatste fase van de dracht en niet helpen bij merries hormonaal. Daarom twijfel ik er een beetje over, maar ik kan het natuurlijk altijd voorleggen.

Horseloverl, ten eerste, gefeliciteerd met je verjaardag! Ten tweede, wat houdt zelfselectie precies in?

Dankjewel! Zelfselectie houd in dat je ze zelf laat kiezen of ze het nodig hebben of niet. Dus je bied een handje aan, eet ze het niet heeft ze het niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 11:50 



 
Profiel   

Ah dat is duidelijk, dankjewel Voor de uitleg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 15:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen