Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Heeft er iemand ervaring met de Haygain Forager

 
Profiel   

Mijn haflinger eet haar hooi te snel op waardoor ze daarna aa haar stal begint.
Ze mag van de dierenarts niet onbeperkt hooi.
Heeft iemand ervaring met de Haygain Forager.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 20:58 



 
Profiel   

Ik heb hem sinds afgelopen december. Bevalt op zich prima, paard had wel al binnen 3 dagen een ophang uitsteeksel van het witte rek eraf gesloopt ( gewoon door het hooi uit ton trekken) die is keurig onder garantie vervangen door een nieuw rek en daar was binnen 3 dagen op exact dezelfde manier weer een uitsteeksel afgebroken. Daarover heeft degene waar ik hem gekocht heb contact met Haygain opgenomen en ik krijg weer een neiuw rek.

Het vastklikken van het rek op de metalen ring kost wel even veel kracht in je handen. Mijn 70 jarige moeder lukt het niet.

paard maakt wel een bende rond de ton, trekt hooi eruit, gooit het op de grond en eet het dan deels op maar trekt ook weer nieuw hooi eruit. Meer bende dan toen hij gewoon los hooi kreeg maar dat schrokte hij gewoon naar binnen, nu doet hij wel veel langer over zijn hooi wat beter is voor zijn maag zonder dat hij teveel krijgt. Ik ben wel meer bodembedekking voor de stal kwijt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 21:11 



 
Profiel   

Ik heb er ook een tijdje 1 gehad, maar als je er 1 wilt om het eten te remmen zou ik niet dit nemen. De gaten in het rek zijn fors en remt weinig tot niet. Bij mij ze een propvolle ton met een paar uur leeg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 21:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen