Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vitalbix balance+ meusli

 
Profiel   

Ik heb vandaag de zak van 14 kilo binnen gekregen. Ruikt erg lekker en ziet er mooi uit. Lekker veel grasmix erdoorheen .morgen krijgen ze het voer voor het eerst( buiten het proefzakje die ze al hebben gehad). Ze gaan het vast lekker vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-23 20:39 



 
Profiel   

Vandaag proefzakje binnen van de nieuwe muesli. Van alles geprobeerd, metazoa, vitalbix thimothee, gewone vitalbix, Pavo vital, Pavo summerfit.....alles of gelijk niet lekker of even later niet lekker meer |o . Bij deze nieuwe variant was hij echt wel enthousiast.
Nou maar hopen dat hij zo enthousiast blijft :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-23 19:31 



 
Profiel   

zijn er al wat meer ervaringen over deze musli ? ik zit te twijfelen om over te gaan op deze musli
volgens voedingsadvies van vitalbix is deze musli erg geschikt voor mijn jonge ( energieke) merrie ze hoeft zeker niet meer energie te hebben en is vrij sensibel van zichzelf dus ben erg benieuwd naar ervaringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-23 18:51 



 
Profiel   

Ik ben mijn graanvrij nog aan het opvoeren. Denk dat ik nog 14 dagen toe kan en dan over stap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 00:19 



 
Profiel   

Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 08:27 



 
Profiel   

Hier zijn ze er ook gek op. Bevalt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:05 



 
Profiel   

Hootje schreef
Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.


ah fijn om te horen :) dus op deze musli worden ze niet 'heter' ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:06 



 
Profiel   

lotte002 schreef
Hootje schreef
Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.


ah fijn om te horen :) dus op deze musli worden ze niet 'heter' ?


Er zit weinig in om heet door te kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:07 



 
Profiel   

Ik heb nu bijna twee proefzakjes op en mijn zeurkous eet het nog steeds (shet, dus krijgt maar een beetje) durf het nu wel aan een grote zak te kopen, hopelijk blijft hij het eten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:08 



 
Profiel   

bedankt voor de info , van de week 2 proefzakjes besteld die verwacht ik morgen binnen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:14 



 
Profiel   

Nouja lees op bokt maar hoeveel paarden knettergek worden op vitalbix :D dan kan er wel niks in zitten om heet van te worden maar er zijn best wat paarden die kennelijk reageren op een ingredient in de balancers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:25 



 
Profiel   

Dat lees je ook over de balancer van Pavo Vital, ik denk dat zoiets toch altijd met verschillende omstandigheden samen hangt. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 09:55 



 
Profiel   

Spenk schreef
Nouja lees op bokt maar hoeveel paarden knettergek worden op vitalbix :D dan kan er wel niks in zitten om heet van te worden maar er zijn best wat paarden die kennelijk reageren op een ingredient in de balancers.

Hier zit een andere balancer in. En er zijn nog altijd meer mensen die er wel tevreden over zijn.soms denk ik wel eens wat moet er in godsnaam inzitten waar een paard zogenaamd gek van wordt. Zit weinig energie in de balancer alleen vitamine en mineralen en als je vergelijkt met andere balancers zie ik er ook weinig verschil in. Soms denk ik wel eens zit het niet bij mensen tussen de oren? Eentje zet het op bokt en ineens heeft elk paard er last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 10:19 



 
Profiel   

Change3x schreef
Dat lees je ook over de balancer van Pavo Vital, ik denk dat zoiets toch altijd met verschillende omstandigheden samen hangt. :j


Zou het daarom zo zijn dat mijn ruin zich gedraagt als een driejarige :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 11:50 



 
Profiel   

lotte002 schreef
Hootje schreef
Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.


ah fijn om te horen :) dus op deze musli worden ze niet 'heter' ?



Neehoor! Is een 5 jarige dreamboy merrie maar heeft gewoon gezonde energie op dit voer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 15:41 



 
Profiel   

Mijn zakken zijn besteld! De Horsefood graanvrij is bijna op en ik vind het toch wel gedoe ik de balancer er steeds los bij te voeren.

Ben ook benieuwd of van het paard het scherpe er ook wat af gaat als de Pavo balancer er vanaf is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:28 



 
Profiel   

Je hoort vaker paarden heel schrikkerig en scherp worden op vitalbix dan pavo dus ik zou daarmee niet te vroeg juichen :D ik krijg een mega spook op vitalbix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:35 



 
Profiel   

Hij kan het op zich wel hebben hoor, maar ben er benieuwd naar. De gehaltes in de balancer van Vitalbix zijn zo verschillend van die van Pavo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:37 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels ook overgestapt naar de balance musli. Mijn ruin staat al járen op vitalbix wordt er absoluut niet spokerig van.

Op de active + heeft ie ook nooit gek gedaan maar dat heeft ie niet perse nodig (aanleg om snel dik te worden) dus heel blij met deze nieuwe musli !
Paard eet deze musli ook super goed, de daily brok liet ie wel eens staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 10:51 



 
Profiel   

Spenk schreef
Nouja lees op bokt maar hoeveel paarden knettergek worden op vitalbix :D dan kan er wel niks in zitten om heet van te worden maar er zijn best wat paarden die kennelijk reageren op een ingredient in de balancers.


Bij de mijne was het probleem de luzerne in de daily complete

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 10:54 



 
Profiel   

Hier ook jong sensibel paard die alles ziet :D .

Staat nu op Fiber/DC/Active.

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe muesli

lotte002 schreef
zijn er al wat meer ervaringen over deze musli ? ik zit te twijfelen om over te gaan op deze musli
volgens voedingsadvies van vitalbix is deze musli erg geschikt voor mijn jonge ( energieke) merrie ze hoeft zeker niet meer energie te hebben en is vrij sensibel van zichzelf dus ben erg benieuwd naar ervaringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 10:05 



 
Profiel   

Ik hoor graag of iemand meer ervaringen nu heb met deze muesli ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 14:35 



 
Profiel   

Ja, voer het inmiddels een tijdje en mijn merrie vind deze heerlijk en doet het er goed op. Zit gelukkig een andere balancer in en niet de daily complete zoals in de active+, want die brokjes liet mijn paard liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 14:56 



 
Profiel   

Ik moet deze muslie ook ipv de active sinds dat het uit kwam

Heel eerlijk? Ik merk geen verschil met dat ik.hem.de active voerde.
Hij krijgt standaard van stal de Daily 2x daags en na het rijden een maatbekertje balance.
Ik ben de balance gaan voeten vanwege de extra silicium.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 14:58 



 
Profiel   

Mijn paarden doen het er goed op. Deden ze op de Daily ook al.
Beide eten ze makkelijk op, zien er goed uit en hebben voldoende energie zonder veel te scherp te zijn van het voer.
Bij de muesli kauwen ze wel meer dan bij enkel de brokjes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 15:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen