Waar supplementen/kruiden in mengen voor kieskeurige eter.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Waar supplementen/kruiden in mengen voor kieskeurige eter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 12:57

Hoi,

Ik ben opzoek naar iets waar ik supplementen en kruiden in kan mengen voor een kieskeurige eter.
Dit moet wel iets zijn wat laag is in suikers.

Iemand een idee?

Anoniem

Re: Waar supplementen/kruiden in mengen voor kieskeurige eter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 13:00

Vitalstyle SluesliMix. Laag in suiker en de wordt over het algemeen goed gegeten.

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 13:13

Tarico schreef:
Vitalstyle SluesliMix. Laag in suiker en de wordt over het algemeen goed gegeten.


Die gebruik ik op dit moment, helaas laat ze het hiermee ook (gedeeltelijk) staan.

BarbaraNova

Berichten: 4202
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Waar supplementen/kruiden in mengen voor kieskeurige eter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 13:16

misschien in een appelmoes of worteltjes puree en dit in een spuit?

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 13:38

Hier ook een enorm kieskeurig eter en momenteel vind ze de Agrobs Alpengrün mash geweldig.

Maar ik heb me er al lang bij neergelegd dat sommige medicatie, supplmenten of kruiden er helemaal niet gegeten worden. Evenals dat iets dat ze maanden lang vlotjes opat opeens niet meer wil eten en zelf alles laat staan van zodra ze iets anders ruikt. ik heb al vaak de eetbak moeten uitschrobben omdat ze uit de emmer wil eten en van zodra het in de voerbak ligt haar neus optrekt.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Waar supplementen/kruiden in mengen voor kieskeurige eter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 15:21

Hier werkt het goed om esparcettebrok te weken of anders de Bergwiesen mash van marstall.

LaDonna75

Berichten: 2140
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 16:26

petitparis schreef:
Maar ik heb me er al lang bij neergelegd dat sommige medicatie, supplmenten of kruiden er helemaal niet gegeten worden. Evenals dat iets dat ze maanden lang vlotjes opat opeens niet meer wil eten en zelf alles laat staan van zodra ze iets anders ruikt. ik heb al vaak de eetbak moeten uitschrobben omdat ze uit de emmer wil eten en van zodra het in de voerbak ligt haar neus optrekt.

Dit doet mijn merrie ook, eet iets met veel smaak, ineens niet meer. Zoek het maar uit. Ik zit nu te overwegen 2 soorten af te wisselen, maar ja, helpt het? Gelukkig eet mijn andere pony wel alles wat ik hem voorschotel, hij eet dus de restjes :+