Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen easypro van dressagepro en hippalgo body builder

 
Profiel   

Om mijn paard (nu 5 jaar maar loopt wat achter in ontwikkeling mentaal en fysiek, hierom ook met 4 laten inrijden ipv haar 3e. Gewoon een laatbloeier, ze is verder een ontzettende blije merrie) ondersteuning te geven in opbouw vd spieren en lekker in dr vel te komen zitten ben ik uitgekomen bij hippalgo body builder. Hiernaast wil ik easypro van dressagepro gaan bijvoeren. Hier heb ik ook eea over gelezen hoe paarden veranderden en de paarden leken in gedrag wel op mijn merrie nu. En hoe hun paard positief veranderde sprak mij zeker aan.
Maar graag hoor ik meer ervaringsverhalen over beide producten :)
Ik weet dat er al wel eens hier over de hippalgo is gesproken, maar ben benieuwd of er inmiddels meer/nieuwe ervaringen bij zijn gekomen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 12:15 



 
Profiel   

Zelf alleen ervaring met de bodybuilder van Hippalgo en altijd tevreden. Paarden zijn losser door het lijf en komen mooier in de bespiering zonder dik te worden. Ze worden er ook niet heet van. Ben echt van van dit product en voer het dan ook aan mijn paarden, al jaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 21:19 



 
Profiel   

Ik heb easepro gekocht voor mijn nerveuze merrie, ze wilde het niet eten..
Al deed ik een paar brokjes door de muesli dan at ze het al niet meer.
Heb nog een hele zak staan, tegen verzendkosten stuur ik 'm op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 22:10 



 
Profiel   

Ik heb een tijd bodybuilder gegeven. Werd echt mooier in spieren ervan. Nu krijgt ze sojaschroot bij, dat werkt voor ons ook gewoon goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 22:17 



 
Profiel   

Hier ook bodybuilder voer maar de 300 gram maar idd spieren komen makkelijker vind ik maar niet vanzelf. Paard is ook minder stijf vind ik.. ( is 19 ondertussen en voer nu sinds 2 jaar) het voegt bij ons gelukkig geen extra energie toe.. wel merk ik als ik meer voer dat de mest wat dun word.. ( te veel eiwit.. wie zal het zeggen..) maar voor ons werkt het prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 22:26 



 
Profiel   

Mijn nerveuze merrie doe het heel goed op Easepro :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 09:59 



 
Profiel   

Ter info
De EasePro is vergeven, er was veel belangstelling voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 09:22 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Ik voer t nu ongeveer anderhalve week.. heb alleen t idee dat ze juist iets rilleriger is geworden :') ze schiet er nu soms ook vandoor al van groot verkeer wat langs rijdt, dit deed ze voorheen niet, maar ook dagen dat ze nergens naar kijkt meer..
Maar kan ook beetje tijd vh jaar zijn icm andere factoren. Ik geef t zeker nog zn tijd! Benieuwd hoe t straks met rijden gaat zijn! Voor nu heb ik er zeker nog vertrouwen in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 18:21 



 
Profiel   

En al meer mensen ervaring hiermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-23 17:54 



 
Profiel   

Een vriendin van mij voert bodybuilder aan haar 4 jarige paard die is er echt van opgeknapt en heeft veel meer body gekregen zonder echt dik te zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-23 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen