Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Alternatief Pavo All-sports

 
Profiel   

Hoi!

Heeft iemand inspiratie of ervaringen? Ik kom er niet uit in het bos van alle voer wat er op de markt is.

Mijn 26 jarige KWPN merrie mag net een beetje meer pit hebben in omgang en met het rijden. Het rijden heeft ze absoluut nog plezier in en tijdens onze ritjes doen we wat zij aangeeft dat ze wil. Met een ruime hand pavo all sports had ze exact het extra energie die ze nodig had.

Alleen, op pavo reageert ze voor de rest nooit zo heel goed: ze reageert heel anders op aanrakingen bij haar huid, onder andere heel gevoelig. Voor de rest is mijn merrie zeer gevoelig voor gaskoliek.

Kortom, roep maar welke brok mogelijk geschikt is! Equifyt doet ze het niet goed op & alleen haver bijvoeren werkt ook niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:11 



 
Profiel   

Will je perse een brok? Mijn paard is wat gevoelig op de maag maar doet het erg goed op Ease & Excel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:16 



 
Profiel   

Ik ben niet heel erg thuis in voer, maar mijn paard doet het goed op Cavalor Fiber Force (eventueel kan je kiezen voor de gastro versie ivm de koliek). Geen brok, maar het is een muesli met weinig suiker/zetmeel (onder de 8%).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:18 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Will je perse een brok? Mijn paard is wat gevoelig op de maag maar doet het erg goed op Ease & Excel.


Nee hoor, een muesli mag ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 20:20 



 
Profiel   

Ease & Excel is een hele fijne muesli. Idd wat Lies zegt, Cavalor FiberForce is ook echt heel fijn. Er zijn er nog meer, de easy mix van van Gorp is ook een fijne. Nature's best van Pavo ben ik ook nog steeds blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 21:02 



 
Profiel   

Volgens mij had ik ook inderdaad nog iets van cavalor liggen, even zoeken welke.

Edit: cavalor Perfomix heb ik liggen nog. Ik ga de fiber mix inderdaad nog even halen als ik weer bestel. Voer is zo trail en error elke keer bij mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 21:08 



 
Profiel   

Daar ben je niet de enige in hoor. Ik heb erg lopen zoeken met de mijne ook.

Eerst te mager toen hij kwam dus met grasbrok geprobeerd op gewicht te krijgen, dat at hij wel even, maar niet lang genoeg. Toen Cavalor FiberForce gegeven, dat ging er vlot in, maar totaal geen looplust, en hij haalde er niet genoeg calorieën uit. Dus bijgevoerd met Seniores Priores, maar na een tijdje weigerde hij dat ook.

Inmiddels terug naar Pavo, en nu elke dag een beetje FibreBeet voor de smaak, verder Daily Plus, de Ease en Excel en een beetje Performance, en daar doet hij het super op. Blijkbaar zitten er voldoende calorieën in ook, want hij wordt elke dag een beetje knapper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 21:20 



 
Profiel   

Havens performance 14

Bevalt hier erg goed!
Maakt niet heet maar net wat meer energie en ze houden het langer vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 07:21 



 
Profiel   

Ohhh, die kan ik zeker ook proberen! Bestel tegenwoordig vaker een zak van Havens, dus dan kan dit mee.

Heeft iemand ervaring met de Florian High impact?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 12:06 



 
Profiel   

Nibbit schreef
Havens performance 14

Bevalt hier erg goed!
Maakt niet heet maar net wat meer energie en ze houden het langer vol.

Deze inderdaad :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-23 12:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen