Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Veulen voer welk voer voeren jullie en waarom?

 
Profiel   

Deze vragen hebben mij zo veel stress opgeleverd toen ik mijn veulen kreeg. Iedereen wil het beste voor zijn/haar dieren, maar wat ik nou 'het beste'?

Ik heb toen heel veel veulenbrokken met elkaar vergeleken in vergelijking met het aantal calorien en voedingswaarden wat een groeiend paard per maand nodig heeft (obsessed much?), maar ik kwam er niet uit waarom veulenbrok qua mineralen/vitamines nou persee beter was dan normale brok of balancer. Wel stukken duurder, zeker als je uitgaat van de aanbevolen hoeveelheid op de zak. Ik heb toen gemixed en ongelimiteerd (nouja, in een slowfeeder) ruwvoer aangeboden, en daarnaast een balancer (op gewicht).

Achteraf gezien had ik liever mijn hooi laten testen want ik denk dat het vrij mager hooi was (als ik nou foto's terugkijk dan was ze niet schraal, maar had ze misschien wat meer spier mogen hebben). Maar goed, ik ben een leek, dus mijn blik op 'meer spieren mogen hebben' hoeft helemaal niet correct te zijn. Qua voeren leiden er zo veel wegen naar Rome.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen