Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dr. Christina Fritz/ Sanoanimal; wie volgt haar nog meer?

 
Profiel   

https://wissen.sanoanimal.de

Nu ben ik altijd een beetje informatie-verslaafd..... dus ik ben altijd lekker aan neuzen, lezen, onderzoeken om alles net nog een beetje beter te doen.
Maar alle blogs, podcasts en andere info die Christina Fritz deelt vind ik echt waanzinnig interessant.

Ik ontdek dus echt nog wel zaken die ik kan aanpassen, beter kan doen, en veel zaken die ik gewoon niet wist.
Zoveel mensen, zoveel meningen.... en het ene wetenschappelijk onderzoek spreekt het andere onderzoek vaak tegen.
Maar toch, alles wat zij zegt voelt volstrekt logisch. En het verklaart veel.

Het verschil tussen bijvoorbeeld dikke paarden welke dik zijn van 'vet' en paarden die lymfatisch dik zijn. Die tweede groep is het grootst.
Reduceren van hooi werkt contraproductief en maakt vaak dikker. Om maar iets te noemen.....
Maar ook haar uitleg over wat alle stressoren zijn voor paarden maakte dat ik toch nog wel wat wil aanpassen hier....

Rete interessant allemaal! Ik dacht: misschien zitten hier nog wel meer van die freaks.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 09:36 



 
Profiel   

Klinkt interessant, maar mijn Duits is niet zo goed haha. Mss eens vertalen op de computer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 10:20 



 
Profiel   

Ik heb via Pure Horse het een en ander gevolgd, in real live en wat webinars. Ik vind het enorm interessant, ze spreekt ook goed engels en geeft veel info zonder dat het teveel wordt.
Het is net een wat andere insteek, maar wel goed onderbouwd en als je erover gaat nadenken heel logisch
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen