horseflex natuurlijke vitamine e + selenium

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

horseflex natuurlijke vitamine e + selenium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-23 08:40

Afgelopen winter heb ik mijn haflinger van 25 van pharmahorse de vitamine e + selenium gegeven dit is echter geen natuurlijke vitamine E

Daarna ben ik over gegaan op de natuurlijke vitamine e olie van horseflex maar hier merk ik geen verschil in en vond ik hem op de pharmahorse beter op lopen. Kortom ik denk dat hij wel baat heeft ook bij de selenium

Nu wil ik de horseflex vitamine e + selenium gaan geven maar voor 544 gram betaal je ruim €50 euro. Ik zou graag willen weten hoelang doe je dan ongv met zo pot? dosering is 3/4 schepje voor pony onder de 350kilo en boven de 350 kilo is het 1.5 schepje. Hij weegt ongv 430 dus ik wil 1 schepje geven want het is ook geen paard van 600 kilo.

Iemand al ervaring met dit product?

hij staat overigens ongv 2-3 uur op het land. En meestal rond augustus blijft hij op de paddock paradise hangen ipv dat hij het land op gaat ivm dat gras dan al minder aantrekkelijk is. Teminste zijn merrie's vinden het land minder aantrekkelijk en hij wijkt niet af van zijn meiden haha

Want hij krijgt nog meerdere supelemten voor atrose en ppid dus het vind het wat prijzig. Dat ik denk kan net zo goed pharmahorse geven ondanks dat het niet natuurlijk is.. Maar hij is verder nog wel fit alleen wat sneller stijf/stram