Paard eet kruiden niet. Tips?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35695
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Paard eet kruiden niet. Tips?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 14:04

Ondanks dat er behoorlijk wat geld tegenaan gesmeten is, heeft nooit iemand kunnen bewijzen dat Echinea in de verkrijgbare concentraties iets doet tov placebo. Maar ik weet dat dit een pijnpunt is.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 14:40

Britta31 schreef:
Is het om de weerstand te verhogen?Probeer dan eens Echinaforce druppels.Gewoon die voor mensen.De weerstand van mijn ruin is zoveel beter geworden.

TS wil iets geven voor de luchtwegen en omdat het paard in de zomer wat eczeem heeft, schrijft ze.

Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 17:15

Koper schreef:
Hieperdi schreef:
Ik ga er altijd met de auto heen en heb ook niet heel veel verstand van kruiden hoe welke eruit zien etc :') Ik wil gewoon dat hij zijn gezonde prakkie op gaat eten :') Maarja vergaande hoop ben ik bang met hem.

Hij is het niet met je eens :P

Kun je de spullen die je wil geven op een andere manier aanbieden, of iets zoeken wat een zelfde werking heeft en wat hij wel lust?

Hij lust slobber brok fruit en peen haha.

Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 17:17

Dan ben ik bang dat je vast zit aan een methode waar er geen spul in je paard hoeft. Homeopathie of wie weet heeft je veearts er wel een enting voor.

Het zou onhandig zijn als hij zijn normale voer gaat laten staan omdat je er van alles door aan het mikken bent. Het lijkt me een nogal kieskeurige eter, als die z'n gewone brokken niet meer lust lijkt mij dat je een probleem hebt :=