Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Iemand bekend met HippoCare en MokCare?

 
Profiel   

Hai!
Omdat mijn trekpaardje zoveel last heeft van mok, en ik de natte en koude maanden ook van mijt, en we al van álles vanaf de buitenkant geprobeerd hebben, maar niets ervoor gezorgd heeft dat het écht minder wordt, ga ik het nu eens van binnenuit proberen en wel met HippoCare en MokCare.

MokCare bevat de volgende kruiden: o.a Solidago virga aurea, Viola Tricolor, Calendula officinalis.
HippoCare bevat o.a. de volgende kruiden:
Traxacum officinalis, Urtica dioica, Echiacea, Camellia sinensis.

Op de site van huppa kan ik de werking ervan wel vinden, maar ik ben vooral geïnteresseerd in ervaringen die jullie ermee hebben. Zijn dat goede of slechte? En vooral ook: Waarom???

Dank voor de reactie!

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-06 09:48 



 
Profiel   

Ik geef mijn fries Cure-mok!
Dat werkt bij mijn paardje erg goed, de mok is niet helemaal weg en dat zal ook nooit gebeuren!
Maar ik kan nu gewoon aan d'r benen zitten zonder dat ze slaat!

En het zijn pillen die je geeft, dus werkt ook van binnenuit en je kan het bestellen bij www.paardendrogist.nl

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-06 16:04 



 
Profiel   

Met HippoCare en MokCare ben ik niet bekend; ik weet niet of je bij wat je geprobeerd hebt ook Panolog hebt staan?

Hier hebben wij hele goede ervaringen mee. Het is wel duur maar is voor meerdere dingen te gebruiken. Bv ook oormijt bij de hond.

Ik weet trouwens niet zeker of je Panolog in Nederland kunt krijgen; onze dierenarts haalt het uit Duitsland.

Ben trouwens ook wel benieuwd of Hippocare en Mokcare helpen iig veel succes ermee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-06 16:45 



 

In het Centraal Topic over Mok bij MD is hier meer over te vinden. Een aantal hebben hier nu ervaringen mee!
Kijk daar even !

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-06 20:05 



 
Profiel   

Nee, dat hebben ze nog niet, want dat ben ik o.a. binnen dat topic. Maar omdat de HippoCare niet alleen voor/tegen mok is, heb ik er even een apart topic van gemaakt, omdat ik dacht, en vooral hoopte, dat er misschien anderen waren die niet op het mok-topic zitten en er wél ervaring mee hebben.
Nappie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-06 21:28 



 

Ooh ok
Ik denk dat het in ieder geval een questie van proberen is, ook paarden onderling kunnen anders reageren op kruiden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-06 14:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen