Pavo Summerfit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:16

Waar zijn die aurakoeken te krijgen?

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:13

taverno schreef:
Waar zijn die aurakoeken te krijgen?


Als de winkel pavo verkocht hebben ze ook aurakoeken en anders kan je altijd vragen of ze ze willen bestellen. Waar ik mij voer koop hebben ze de koeken ook niet op voorraad maar voor mij wil hij een pak meebestellen.

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Pavo Summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:04

Memuska heeft het vorige zomer gekregen! In de zomer wordt ze snel te rond, dus krijgt ze gewoon muesli en een schepje kruidenmix. Met die koeken was ik zeker dat ze alles binnen had, ze deed het er prima op

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Re: Pavo Summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:07

wij hebben ze nu ook gekocht voor onze (bijna) 2 jarige.Heb hem er al even van laten proeven en hij vindt het heerlijk! Schijnt erg goed te zijn ...

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Re: Pavo Summerfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:29

Ik heb ze voor Spetter gekocht. Hij vindt ze ook lekker. Spet reageert te sterk op krachtvoer, dus dit is een mooi alternatief hoop ik. Hij heeft er nog maar 1 gehad, geef zo af en toe wat en straks op de wei elke dag 1. Nu krijgt hij nog pavo liga. Bevalt goed!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:52

Kan iemand wat meer vertellen of info geven over die Pavo Liga ?

Achterom
Berichten: 23024
Geregistreerd: 28-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 10:29

Imerose schreef:
Ik kreeg er gisteren eentje bij de voerboer gratis om te proberen. Ik heb een stukje gegeven aan mijn paard en ze vond het in ieder geval lekker.
Volgens Pavo is 1 koek gelijk aan 2 kg brok (dan wel is de vraag wat voor brok)
Bij ons kosten ze 10 Euri voor 30. Dus genoeg voor 1 maand, want met fulltime weidegang zou 2 kg biks genoeg zijn volgens de voerboer.
Mijn paard gaat volende maand ongeveer 10 uur per dag de wei op, maar krijgt daarbij 4 kg brok en voor 's nachts hooi bij gevoerd. Dus dan zouden het al twee koeken zijn.
Ik vind het ook moeilijk voorstellen dan een blokje van 15 bij 5 bij 3 hetzelfde zit als in 2 kg brok. Daarbij staat ze op haar brok een half uur per keer te smikkelen en die koek is hapslikweg.

4 kilo brok? Wat voer je veel zeg!
Heb je weleens de tijd opgenomen als ze brok eten? Dat is ook echt hap slik weg hoor, ruwvoer is meer voor het kauwen.
In brok zitten gewoon veel dingen die in de koek niet zitten, de koek is alleen de vitaminen en mineralen en dus niet de energie.

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:04

Er zit in 1 koek ook net zo veel als 2kg maar dan alleen aan vitaminen en mineralen.

Een sportpaard zal ook nooit genoeg hebben aan alleen koeken.

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:12

Miirthe schreef:
Kan iemand wat meer vertellen of info geven over die Pavo Liga ?

Dat zijn gewoon brokjes. Maar er zitten meer mineralen enzo in dan in gewone biks.

Kijk maar op de site van Pavo.

Mijn dikbillen doen het er erg goed op.