wat geven ter ondersteuning?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

wat geven ter ondersteuning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 21:54

Ik had al een topic aan gemaakt dat mijn paard snel in de stress schiet. Er is afgelopen zaterdag weer wedstrijd geweest. Mevrouw wilde haar eten niet meer opeten was aan de schijt stond te weven en was niet normaal beweging te geven.
Zondag heb ik maar wat gewandeld omdat ze echt liep te stressen. Gister heb ik d'r wat gelongeerd maar was nog niet de oude.
Vandaag leek ze rustig en heb ik er weer even op gezeten ging vrij aardig tot ze alleen in de bak was. En toen begon ze weer met stressen (heeft ze normaal niet zo erg).
Ze heeft er nu al 3 dagen last van is voor haar en voor mij niet leuk. Zodat ik er nu toch aan begin te denken om wat kruiden te gaan voeren?
Gewoon als ondersteuning dat ze niet meer zo snel in de stress schiet en niet meer zo'n nasleur heeft.

Ze is ook de jongste niet meer. Ze moet aan d'r bloeddruk denken
Heb net even op de paardendrogist gekeken maar er is zoveel en vaag me af wat ik haar het beste kan voeren.
Ik rij puur recreatief.

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:35

waarom bel je de Paardendrogist zelf niet??..die kunnen jou echt oppietoppie uitleggen wat je het beste kan doen!...tenmiste ik heb er echt superervaring mee!...

DTLL

Berichten: 1305
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:12

Idd Feli, de Paardendrogist bellen of mailen. Super goede service daar. Als je je verhaal verteld, kunnen ze je zeker helpen.

edit: typo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:21

Rustgevende kruiden zoals Easy Going (NAF) of Stress Mix/Nervo Horse (Excellent) .
En de Paardendrogist bellen, die hebben een topserivce en van supplementen betreft voor ieder paard wat wils! Is echt aan te raden.
Of bestel de catalogus via www.paardendrogist.nl , waar je overigens ook de producten kan bekijken.
Succes!