Marstall Sinfonie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Marstall Sinfonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 04:40

Iemand ervaring mee? Lijkt me een mooie aanvulling voor mijn oudste paard.
Is het makkelijk te verkrijgen? Ik heb het nog bij geen voerboer gezien in de winkel.
http://www.marstall.nl/pdf/sinfonie.pdf

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 17:33

Niemand?
Ik kreeg een mailtje dat ze geen verkooppunten hebben maar dat ze bezorgen. Rare constructie. En het kost 20.95 per 20 kilo, aardig aan de prijs

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Re: Marstall Sinfonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:03

Mijn paardjes krijgen ook Marstall.
Ben er zeer te spreken over.
Bij mij wordt het gebracht door Equitotaal: http://www.equitotaal.nl/

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 23:40

Dat is dezelfde meneer die mij ook gemaild heeft.
Ik kan alleen niet een halve dag gaan wachten tot de meneer zin en tijd heeft om voer te brengen, ik wil het gewoon ergens in een winkel kunnen halen als het mij uitkomt.

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:43

Wij hebben ook jaren voer van Equi Totaal gehad, super service. Ze kwamen gewoon op een vaste dag in de week/2weken/maand (wat jij wil) of als je tussendoor nog wat nodig had kwam hij dan. Er viel veel af te spreken. En het voer beviel ook super!

Wij hoefden ook niet speciaal thuis te zijn, hij wist waar hij het neer moest zetten. Wij vonden het ideaal dat ze het bezorgden.

Ilsel
Berichten: 101
Geregistreerd: 20-04-05

Re: Marstall Sinfonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:47

Hallo Billy,

Marstall wordt wel via verkooppunten verkocht, echter nog niet door heel het land. Het wordt wél door heel het land bezorgt als er de vraag naar is. Bij jou in de buurt wordt het inderdaad gebracht door Equi Totaal. Super service hebben zij hoor! Ze komen het brengen wanneer het jou uitkomt volgens mij en niet wanneer ze zin en tijd hebben....
En andere verkooppunten zijn op te vragen via de website www.marstall.nl

De Sinfonie is een specialiteit van Marstall en is een stuk duurder dan de normale muesli's. Deze zitten voor een zak van 25 kilo (meeste andere producenten hebben de muesli's in 15 of 20 kilo) rond de €12-13. Niet extreem dus. Maar het is wel een muesli met uitsluitend natuurlijke grondstoffen en ontsloten granen. Juist ook zeer geschikt voor oudere paarden. Bij ons staat een pony van 32 op de Marstall E, hij is dit jaar 10 jaar jonger onder zijn winterdeken uitgekomen. Glans op de vacht en goed in conditie!


Groetjes,
Ilse

justremie

Berichten: 168
Geregistreerd: 18-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 23:50

heerlijk voer is dat, heb mijn pony er ook een tijd op gehad te staan. Het ruikt overigens ook heerlijk! Ik was er zeer tevreden over en ook mijn pony luste het terwijl dat normaal een piepert is qua voer.... Ze reageerde er ook erg goed op

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 00:17

Ik kan het nergens neer laten zetten, dus voor mij werkt dat niet helaas.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:57

de Welkoop in Eemnes heeft het, kan je het gewoon kopen in de winkel, schijnt nogal bijzonder te zijn, want ik moet het geregeld meenemen voor iemand die in Lunteren woont en het daaar ook nergens kan kopen

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:19

Morrie schreef:
de Welkoop in Eemnes heeft het, kan je het gewoon kopen in de winkel, schijnt nogal bijzonder te zijn, want ik moet het geregeld meenemen voor iemand die in Lunteren woont en het daaar ook nergens kan kopen

En Equitotaal zit in Terschuur (gemeente Barneveld)
Dat is helemaal niet ver van Lunteren vandaan

Ilsel
Berichten: 101
Geregistreerd: 20-04-05

Re: Marstall Sinfonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:21

Het is ook bij Dierenartsenpraktijk de Baronie te verkrijgen in Prinsenbeek. Misschien is dat een optie?

En inderdaad.. In Lunteren wordt het geleverd door EquiTotaal http://www.equitotaal.nl

Groetjes, Ilse