Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Suplement voor meer kleur?

 
Profiel   

Onze staleigenaar voert tegenwoordig brok wat hij van iemand koopt, die het zelf produceerd. Het is dus geen bepaald merk. Hij voert dit omdat het eiwitarm is en er biotine in zit. Maar volgens mij is het niet alleen eiwitarm, maar alles arm... Ik ben al verschillende dingen bij gaan voeren, onder andere zout. Nu wordt Ewalda behoorlijk dof in haar vacht. Nou ja, dof... De kleur trekt eruit, ze glanst nog wel. Wat kan ik haar voeren zodat de kleur terug komt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 17:38 



 
Profiel   

ik had hetzelfde bij 1 van mijn paardjes, en de VA heeft me een soort vitaminen voorgschreven die na 3 dagen al effect had, nu blinkt haar vacht prachtig en ze verhaart er ook veel beter door, misschien kan je aan hem eens vragen om wat vitaminen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 18:34 



 
Profiel   

Misschien kun je meer vitamines gaan voeren idd
Ik zat eerst te denken aan lijnzaad maar dat is het beste voor de glans, maar die heeft ze wel dus

Je kan zeewier proberen, dat heft ok veel baat bij donkere paarden met een wat doffere vacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 19:05 



 
Profiel   

zeewier bij paarden? *ziet zichzelf al zeewier aan het strand verzamelen * weer iets bijgeleerd dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 19:10 



 
Profiel   

je kan inderdaad zeewier en een vitamine shoot proberen vitamine werkt volgens mij iets alleen beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 19:41 



 
Profiel   

Zeewier is super voor pigment en vacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 19:42 



 
Profiel   

@ Dierenlover :
Whaha, het klonk de eerste keer ook raar in de oren bij mij
Het wordt aan vele paarden gevoerd om het een goede werking heeft en nog niet eens zo duur is Volgens mij rond de €5,- voor een kilozak
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-06 20:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen