havens tegenover PAVO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milaaahtjuh
Berichten: 189
Geregistreerd: 16-06-05

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:59

Ik heb altijd muslie zonder haver.
Maar in de Stimix zit even wat meer in kwa vitmanine en dergelijke dan de Muslie zonder haver van Havens.
Had voorheen de reformmix van havens maar steeds na 2 weken ging het al schimmelen !!
Terwijl hij nog lang niet over datum was.
Hij stond niet op een vochtigeplaats gewoon in me voerton die ik overgens als op is netjes schoonmaak.
En de veulebrok van pavo bevalt me ook prima.

Venetia

Berichten: 2311
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Zuid-Gelderland

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:45

Bij mij gaat de reformmix helemaal niet snel schimmelen!

Milaaahtjuh
Berichten: 189
Geregistreerd: 16-06-05

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:49

de eerste keer meteen naar havens geschreve
toen kon ik een gratis niewe zak halen toen weer binne twee weken
en toen had me geld terug gehad ze wisten het ook niet

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:26

mijn paarden krijgen pavo 1 brok met mueli zonder haver van havens. hiervoor kregen ze brok van equiral, maar ik merk geen verschil met de pavo. ze doen het er echt erg goed op. ik heb pavo 1, omdat er extra vitamine e en selenium in zit, en mijn ene paard erg gevoelig is op zijn spieren.
bij de pavo heb ik ook eens een paar zakken gehad met schimmel, maar dat bleek een slechte pallet te zijn en ik kreeg zo weer nieuwe zakken

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:17

Mijn vorige paard deed het heel goed op havens en mijn huidige paardje is helemaal weg van pavo en staat havens brokken met lange tanden te eten, muesli vind die wel lekker van havens maar ook van pavo!

Ik denk ook echt dat het per paard verschild zo vinden wij mensen ook niet dezelfde dingen lekker

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:07

Ik voer alles van havens.
De basisbrok, draversbrok, meusli zonder haver(en voor 1 paard koop ik juist haver), en merriebrok.
Voer het al een aantal jaren, en ben er tevreden over en ik geloof de paarden ook wel(staan altijd met smart op hun eten te wachten Haha!)

Anoniem

Re: havens tegenover PAVO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:27

Zoals al gezegd heb ik geen ervaring met Havens.
Van Pavo heb ik een hele tijd de Kruidenmelagene gehad, Special Moments ofzo?, fijn spul verder. En ik heb Multivi15 gevoerd, een fijn supplement vond ik het verder.
Eplus heb ik ook gehad, ook Calciumplus. Ondanks dat ze de laatste twee genoemden niet te (vr)eten vond. Haha!