Pavo Eplus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Herilda
Berichten: 550
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Oostermeer (Friesland)

Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 20:29

Ik zit er over na te denken om dit supplement aan te schaffen, maar wou toch wel wat ervaring weten.
Dus mensen: wie heeft er ervaring met dit supplement en beviel het goed of juist niet, en werkte het ook echt.
En na hoeveel tijd werkte het?
Of is het gewoon een winstmarche voor de fabrikant?
Kom maar op!! Lachen

Herilda
Berichten: 550
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Oostermeer (Friesland)

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 22:25

Niemand die het kent..??

avanoort
Berichten: 1443
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:50

Ik gebruik het voor mijn oudere paard (25) en bevalt ons zeer goed. Ik gebruik het nu al ruim een jaar, om de dag. Het voorkomt spierpijn en helpt voor snel herstel.
Een aanrader dus!!

Anoniem

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:55

Vriendin gebruikt het driemaal in de week voor haar leasepaard, zover ik weet was ze tevreden over't gebruik. Ja

Herilda
Berichten: 550
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Oostermeer (Friesland)

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:20

Dank je voor jullie reacties!
Het is voor mijn paard 16 jaar, en hij is vanzich zelf erg stijf in de gewrichten, hij heeft echt wel een half uur nodig voor dat hij soepel wordt.
Help pavo eplus hier bij en is het hier ook geschikt voor of kan ik beter calcium geven?

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:25

Miirthe schreef:
Vriendin gebruikt het driemaal in de week voor haar leasepaard, zover ik weet was ze tevreden over't gebruik. Ja


Ik dus Haha! Ik geef het maar drie keer per week en ik merk niet zo veel verschil. Het is ook een vitaminesupplement en ik geef het meer voor de vitaminen eigenlijk.

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:30

Ik las net even info over het product en er stond bij dat het verzuring van spieren voorkomt. Er stond ook dat het de arbeid zichtbaar verbeterd, maar ik weer niet of het ook iets met de gewrichten doet. Ik denk dat je voor de gewrichten dan beter calcium kan geven.

JoyMarit
Berichten: 48
Geregistreerd: 27-06-06

Re: Pavo Eplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:33

Hoi, ken je glucosamine? daarvan is wetenschappelijk bewezen dat het werkt bij mens en dier. Heb ik geleerd in Emmeloord en mijn dierenarts bevestigt dat. Verbetert de kwaliteit van de tussenwervelstof waardoor kraakbeen ontlast wordt of zich zelfs kan herstellen. Hierdoor worden gewrichten soepeler. Is dus niet specifiek voor spieren. Er is op het moment erg veel over glucosamine te lezen en overal verkrijgbaar, beetje een hype. Let wel goed op dat er voldoende echte glucosamine inzit... meestal is het gemengd iets en dan noemen ze het glucosamine. rijze Marit.