Dringend hulp/advies nodig!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Dringend hulp/advies nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:57

Ze is een goed baasje wat echt alles voor haar paardje over heeft Lachen Waren er inderdaad maar meer zo.

Ik heb geen flauw idee wat ze heeft, ander voer kan de oplossing zijn of een tijdje rust.. Haha! Probeer anders allebei Lachen Ik ken haar alleen maar als de topper die het super goed doet op concour *LOL*

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: Dringend hulp/advies nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:18

HEEj
Dit verhaal komt mij heel bekent voor! Bij mijn paard was het ook zo. Ik moest de hele tijd bij drijven terwijl ik dat anders nooit hoefde. En we zijn meer gaan brok gaan voeren en haver maar er veranderde niks. Toem ben ik bij mijzelf eens gaan denken wat er de laatste tijd aan de training is veranderd. En toen viel mij op dat ik veel dressuur oefende en de buitenritten eigenlijk vergat. Ik ben ook met haar Rodinde Hogeraad geweest die heeft haar rug behandeld daar zat een blokkade. En ik ben haar opkikker van de paardendrogist gaan voeren. En de training natuurlijk veranderd. Nu ga ik zeker 1 keer in de week na buiten 1 keer per week les en altijd 1 vrije dag! en voor de rest eerst even dressuur (op verschillende plaatsen b.v bak weiland en tijdens buitenrit ergens op open plek) en dan eens balkjes lopen en dan weer springen of longeren. En achteraf is het stom van mij zelf dat ik dat helemaal niet door had. Paard dacht gewoon van nee he niet weer 20 rondjes in de bak. Als je zelf telkens het zelfde moet doen zeg je op een gegeven moment ook van DOEI doe het lekker zelf. Ik hoop dat het met jouw paard weer goed komt.
Groetjes