Feel good 30

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cherish

Berichten: 1550
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Australie

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:26

ik heb gister feelgood 30 voor de luchtwegen gekocht, das kruidensiroop en moet je 4 keer per dag 30 ml van geven, gister middag mee begonnen dus hoop dat het helpt, want me paardje heeft een erg vastzittende hoest..

heeft iemand deze ook geprobeerd?

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 08:50

Ik heb de gezondheid en vitaliteit van Feelgood 30, maar mijn pony's eten het niet op :S misschien dat het komt omdat het zo sterk ruikt.

cherish

Berichten: 1550
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Australie

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:59

mijn paardje is juist gek op die siroop, vind ze heerlijk op een boterham en likt daarna me vinger erbij af.

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 19:07

Peachy schreef:
Ik heb de gezondheid en vitaliteit van Feelgood 30, maar mijn pony's eten het niet op :S misschien dat het komt omdat het zo sterk ruikt.


Even op een broodje doen met wat stroop, of appelmoes oid, als het maar lekker ruikt. Vaak eten ze het dan wel op. Knipoog

kelly0188
Berichten: 223
Geregistreerd: 07-11-05

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 12:39

hoi, ik heb het kalmerende poeder gekocht. Heb wel het idee dat het werkt.. Nu het weer wat kouder is blijft mijn paard toch wat rustiger terwijl ze normaal erg heet is.. Maar je weet natuurlijk nooit zeker of dat nou door het supplement komt of niet.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:51

Ik heb een paardje met atrose en wil de gewrichten poeder gaan gebruiken. Iemand daar al ervaringen mee?

Ammy01

Berichten: 645
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:43

_angela_ schreef:
Ik heb het van het weekend gekocht, en ga het dus in ieder geval een maand proberen. Ik ben benieuwd...

Groot voordeel is dat er magnesium-chelaat in zit. Dit is de soort magnesium die het beste door het paardenlichaam wordt opgenomen. (als je kijkt op de site van Paardnatuurlijk onder onderzoek, dan is daar meer informatie over te vinden).

De theorie achter het middel klinkt mij in ieder geval goed in de oren, ik ben benieuwd of ik ook effect zie bij mijn paard!


Dat viel mij ook al op (heb ook vandaag een folder ontvangen).
Dit is voor zover ik weet het enige voedingssupplement met goed opneembaar magnesium.
Afgezien van die van Paardnatuurlijk dan.
Dus ook als je geen gestressed paard heb denk ik niet verkeerd, een paard loopt heel makkelijk een magnesiumtekort op....

Ik denk dat ik ook maar eens een bezoekje ga brengen aan de Welkoop (zeker met die 20 % korting Vork )

Melf
Berichten: 628
Geregistreerd: 11-01-05

Re: Feel good 30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:26

Ik ben ook eens wezen kijken in de winkel nadat ik het in de folder had zien staat. De informatie op de verpakking viel mij in positieve zin op; duidelijk, kort en de middelen worden niet gepresenteerd als 'alles oplossend'. Ik heb een emmertje voor de gewrichten meegenomen voor een oude pony van ons. Deze krijgt op dit moment nog Biosynov Forte. Kostentechnisch is de FeelGood 30 een aantrekkelijk alternatief. Ben benieuwd!