Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 11:45

Hoi,
Ik las op de site van www.pavo.nl, dit product staan. Ook hoor ik meerdere mensen hier op bokt over extra electrolyden (toch?) praten. Het klinkt erg goed, en vooral omdat mijn paardje na polocrosse training enorm heeft gezweet (echt zeiknat over haar hele lijf), lijkt me deze extra electrolyden geen slecht idee.
Voert iemand dit aan zijn paard? Of kan ik beter een ander merk/geen merk gebruiken?

Kortom, kan iemand mij meer vertellen over extra electrolyden en de Pavo E'lyte?

Venetia

Berichten: 2311
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Zuid-Gelderland

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 12:43

Ik geef de elekrtolyten van PAVO bij als ze veel gezweet hebben, kan duidelijk merken dat je de volgende dag minder terugslag hebt. Vaak kun je na zware training ook wel merken aan de huid dat ze veel vocht kwijt zijn.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 14:32

Dankjewel, weet je misschien ook hoe duur de bus van 0,75 kg is ? Dat staat er namelijk niet bij Lachen

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:22

Ik heb het inmiddels gekocht. Ik vroeg aan de verkoper hoe vaak je het nou precies moest geven, hij zij alleen na het rijden (zware training), maar op de verpakking staat voor en na het rijden. Ik wil het er dus voor en na doen, maar hoelang van tevoren moet je dit geven?

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:47

Ik geef het mijn paardje nu ook, sinds ze een paar weken geleden in de sloot heeft gelegen, en daar ernstige spierpijn aan heeft overgehouden. Op aanraden van haar vorige 'eigenaar-trainer' heb ik dit gekocht. Ik geef haar elke dag een half schepje op haar voer. (wat stinkt dat spul zeg haha)
Het moet haar spieren helpen te herstellen. Als ze straks weer helemaal de oude is, geef ik het alleen nog na een (zware) les.

Anoniem

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:48

Ik denk dat dat hetzelfde is als met de tijden vooraf met voeren zelf.
Voor de zekerheid kun je altijd gewoon ff mailen naar het Pavo-emailadres, heb je snel antwoord terug. Lachen

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Pavo E'lyte -> iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 23:57

Miirthe schreef:
Ik denk dat dat hetzelfde is als met de tijden vooraf met voeren zelf.


Hoe bedoel je dit precies ? Bloos
Ik zal morgen inderdaad even mailen, bedankt voor de tip Knipoog