Welk voer om voller te worden ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Welk voer om voller te worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:56

Hartog maakt ook luzerne en muesli etc. Ik voer zelf ook Hartog, maar geen conceptbrok. Dus daar kan ik je niet specifiek mee helpen, maar ik ben over het algemeen wel tevreden over het voer. In principe zijn die conceptbrokken vergelijkbaar met gewone brokken (biks), als ik het me goed herinner zijn ze wel iets geconcentreerder dus hoef je er minder van te voeren danmet 'normaal' voer. Ik zou het voorlopig even bij de muesli en slobber houden als ik jou was, je hebt al gezien dat het effect heeft dus dan is dit nog niet echt nodig.

Anoniem

Re: Welk voer om voller te worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 18:32

Dankjewel voor de tip Lachen Ik zal ook nu echt niet zomaar overstappen, maar dit voerde de vorige eigenaresse. Dus ik was wel benieuwd wat het precies inhield.
Xx

Omarlover85
Berichten: 463
Geregistreerd: 06-10-06

Re: Welk voer om voller te worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:15

Ik vroeg me af of strucomix een paard dikker maakt en of energieker want dat is zeker niet de bedoeling. Hij krijgt al geweekte pulp en maisvlokken bij maar hij blijft zolang mager ook krijgt hij 2/3 plakken voordroog. Overal staat er onbeperkt hooi maar van voordroog mogen ze volgens mij niet onbeperkt hebben hé? Natuurlijk krijgt hij ook een schep gewoon krachtmengeling.

Anoniem

Re: Welk voer om voller te worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 09:47

Hmm, durf ik ook niet te zeggen Omarlover. In dit Topic staan wel veel tips over ander soorten voer.
Misschien al er het zelfde in zit dat het je paard dan wel dikker maakt ?
Xx