supplement voor spieropbouw?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:36

hai, ik wil mijn paard ook graag wat voller laten worden. Ik heb een ruin van 1.80m maar hij blijft wat ielig qua bespiering. Wel train ik goed dus daar ligt het niet aan. Nu wil ik hem gewoon wat helpen door een supplement te geven.
Maar ik zoek wel een supplement waar ze niet gek van worden! Want dat is ie zo wel! Lachen Heeft iemand ook ervaring met Muscle Build van Pavo? En worden ze hyper van myoplast? En moet je dit altijd blijven voeren of is het tijdelijk (vond het nogal prijzig )

hoor graag van jullie!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:39

Lees even de vorige pagina van dit topic, daar staan al enkele antwoorden op je vragen. Lachen

Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:18

maar niet over Muscle Build van Pavo Lachen.
Ik wou graag weten of je bij alle paarden merkt dat ze er drukker van worden?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:12

ik heb ook besloten om met de equitop myoplast te gaan beginnen, ben zeer benieuwd.

merkte je jullie ook dat je paard losser werd in zijn spieren, of merktje je alleen na verloop van tijd dat hij mooiere/meer spieren kreeg door de training+suplement?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:26

ik ben gister met de equitop myoplast begonnen, ik ben heel benieuwd of het gaat werken.

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 11:22

Ik geef het nu iets langer dan een week, en ik vind dat ze het echt super doet Haha!. Ik zie nu toch echt al wat verandering in haar spieren, vooral op haar rug en beetje bij haar kont en iets meer alweer bij de hals.
Dus ben benieuwd Lachen Ze wordt er trouwens niet heet van.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:21

kan het zijn dat ik eh na 4 dagen al voel dat zijn spieren losser zijn, of eh zou het gewoon komen omdat het vandaag wat warmer was Haha!

zeanine

Berichten: 854
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: provincie groningen

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:26

Zijn er ook mensen die dit bij een jong paard hebben gebruikt?
Merkten jullie toen alleen snellere opbouw van de spieren of groeide het paard en verder ook nog van? Natuurlijk is het vaak zo dat als een paard goed aan het werk komt en gespierder wordt ze ook in de hoogte wat groeien.

Maar ik wil graag ervaringen hiermee van anderen horen omdat ik zelf een kleine driejarige heb die ik eigenlijk dit jaar voor de keuring wil doen.

opaal

Berichten: 497
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Velp NB

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:21

Heb mijn paard vorig jaar gekocht (1.82) en was toen net zo slap als hij groot is hihihi. Heb van de dierenarts toen Equimedix Muscle bulder voor geschreven gekregen met daarbij wat anabolen spuiten en dat heeft voor die van mij super gewerkt binnen korte tijd. Moest ook wel want die van mij kreeg last van zijn gewrichten doordat hij veel te weinig bespiering had. Equimedix kost wel rond de 119,95 euro per bus waar ik er twee van gebruikt heb.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:48

Ik heb de Pavo muscle build gebruikt voor de paarden. De jonge merrie kwam duidelijk bij alleen ben ik er op een gegeven moment mee gestopt omdat ze meer stil stonden dan dat er gereden werd. Ik begin zometeen weer met voeren hiervan. Het heeft duidelijk effect gehad, overigens kwam mijn dierenarts ook met de anabole aanzetten ik ben er alleen wat huiverig voor.

Opaal: Wat voor klachten had jou paard mbt de gewrichten?

inke
Berichten: 216
Geregistreerd: 23-01-07

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:07

ik ben net begonnen met 'Eplus' bij te geven van pavo (maar 17,90 euro in onze winkel voor een kleine pot). ook goed voor en na een zware inspanning tegen het verzuren van de spieren. Ik wil eigelijk ook 'muscle buld' geven (of 'muscle fit')..zou dat goed zijn of zit daar evenveel in als in Eplus? er zit vooral vit.E (selenium) en vit.C in. Ik train haar nu meer ,maar ik wil echt spieren gaan zien. ze heeft ook wat last van haar gewrichten en lijkt ook wat stijfjes te lopen.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:13

Denk niet dat Eplus dan het gewenste resultaat zal geven. Eplus werkt wel voor soepele spieren. Maar als je daadwerkelijk spieren wilt opbouwen dan zul je toch een ander middel moetne proberen Knipoog
Maar zoals vaker gezegd, dat werkt alleen als je dit voert en daarnaast wel blijft trainen

inke
Berichten: 216
Geregistreerd: 23-01-07

Re: supplement voor spieropbouw?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:20

ja inderdaad Knipoog ik geef het niet met de bedoeling om spieren aan te maken, maar als ze met goede training niet veel spieren opbouwt zal ik dat andere maar bijgeven. ik zal het zoiezo wel doen, als deze pot leeg is.