Omega Horseshine?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Omega Horseshine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 19:16


Dibah
Berichten: 431
Geregistreerd: 20-12-06

Re: Omega Horseshine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:35

Super product. Ik geef het mijn paarden al jaren. Ben nu over gegaan op Diamond Omega, is eigenlijk hetzelfde alleen nog iets beter en goedkoper zit oa. MSM. Ik ben het mijn paard gaan geven na een zware zandkoliek en sindsdien heb ik geen zand meer in de ontlasting. De darmfunctie is geweldig en ze glimmen enorm.

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Re: Omega Horseshine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 10:05

Dibah schreef:
Super product. Ik geef het mijn paarden al jaren. Ben nu over gegaan op Diamond Omega, is eigenlijk hetzelfde alleen nog iets beter en goedkoper zit oa. MSM. Ik ben het mijn paard gaan geven na een zware zandkoliek en sindsdien heb ik geen zand meer in de ontlasting. De darmfunctie is geweldig en ze glimmen enorm.

Waar is de Diamond Omega te krijgen?

Dibah
Berichten: 431
Geregistreerd: 20-12-06

Re: Omega Horseshine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:44


jolanda10
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-01-06
Woonplaats: Asperen (bij Leerdam)

Re: Omega Horseshine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 16:41

Werkzame stoffen
Omega 3 en 6, Calcium, Fosfor, Magnesium, IJzer, Zink, Koper, Mangaan, Selenium, Lysine, Natrium, Kalium, Vitaminen A en E.

Productomschrijving
Lijnzaadolie (ook bekend als vlaszaadolie) is de koudgeperste olie uit zaden van de vlasplant en staat erom bekend dat het helpt bij huid- en vachtproblemen, allergieën of zelfs chronische ontstekingen.
Vetzuren zijn de bouwstenen van vetten en oliën. De Omega-3 vetzuren zijn “essentiële” vetzuren; essentieel betekent dat deze in de voeding aanwezig moeten zijn omdat het paardenlichaam deze niet zelf kan aanmaken. De essentiële vetzuren zijn van belang voor het goed functioneren van cellen, weefsels, klieren en organen en ze herstellen ook de generatieve cellen. Ook heeft het een zeer gunstig effect op “zandkoliek”; het maagdarmkanaal blijft schoon van zand. Het hoge biotinegehalte zorgt voor sterke, duurzame hoeven. Bovendien heeft lijnzaadolie een bewezen sterk kalmeringseffect bij
hyperactieve paarden. Het wordt bij kinderen met ADHD symptomen verstrekt. Liganen in HorseShine hebben antivirale en antibacteriële eigenschappen. Deze vezels houden de darmen schoon en beweeglijk en verlagen het cholesterolgehalte. Het bevat licht verteerbare eiwitten met alle aminozuren die het lichaam nodig heeft en een plantaardige gom als buffer tegen teveel maagsappen.
HorseShine is een hoogwaardig, niet genetisch gemanipuleerd 99,9% puur humane kwaliteit vlaszaad.
U kunt HorseShine aan alle huisdieren verstrekken.

Poeder 1500 gr. en 5000 gr.
-------------------------------------
Is dit niet hetzelfde?????