paard is drukker geworden???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sokkebok
Berichten: 1267
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: brabant

paard is drukker geworden???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 01:38

Ik ben een week geleden begonnen met ander voer en mijn tinker is sinds deze week ook veel wakkerder dan eerst, iets TE wakker vind ik eigenlijk, terwijl ze dat van te voren helemaal niet was.
Ze krijgt nu per dag (naast 3 x daags een plak hooi)

een halve pavokoek summerfit,
¼ schep pavo nature's best meusli (zonder haver, eiwitarm en suikerarm)
2 à 3 wortels en
1 maiskolfje.

De wortels en het maiskolfje kreeg ze ook al toen ze nog rustiger was, dus ik dacht dat het dan aan de pavo (muesli en koek) zou moeten liggen, maar die heb ik al bewust sober uitgezocht en ik geef maar een halve koek ipv een hele per dag.
Of ligt het aan het weer? Tong uitsteken

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: paard is drukker geworden???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 08:54

ik gok aan het weer;)

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: paard is drukker geworden???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:16

Precies, ik gok ook het weer. Aan het voer lijkt het niet te liggen, dat is namelijk helemaal niet veel..

Of misschien is er iets aan de hand, waardoor hij minder goed in zijn vel zit, en daarom een vluchtreactie geeft?

horsylovers
Berichten: 41
Geregistreerd: 21-02-07

Re: paard is drukker geworden???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:12

ik denk eiegnloijk ook het weer

Sokkebok
Berichten: 1267
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: brabant

Re: paard is drukker geworden???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 22:06

Elzepelze schreef:
Precies, ik gok ook het weer. Aan het voer lijkt het niet te liggen, dat is namelijk helemaal niet veel..

Of misschien is er iets aan de hand, waardoor hij minder goed in zijn vel zit, en daarom een vluchtreactie geeft?


Ik dacht eigenlijk dat ze juist wel goed in haar vel zat door de vitamines. Het was ook geen vluchtgedrag maar erg loperig, alsmaar vooruit willen, enthousiasme.


Ik denk nu zelf ook dat het het weer is geweest, want vandaag was ze juist weer heel rustig. Ik was gisteren bij een kennis die een kleine manege heeft en daar hadden ook 3 kinderen vliegles gehad omdat de pony's vervelend waren.