PrimeVal StressLess

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:35

hallo,

ik zit er aan te denken om PrimeVal StressLess voor mijn paard te kopen.
op zich presteert ze op de wedstrijd prima.
maar ze is erg gestrest en ik hoop door dit poedertje dat ze zich beter in der vel gaat voelen op wedstrijden en op de trailer.

ik ben erg benieuwd naar ervaringen met PrimeVal StressLess.

mijn vraag is dus wie gebruikt het en voor wat precies
werkt het voor dat probleem?
en werkt het ook nog na langer gebruik.
en weet iemand of de bestandsdelen die erin zitten schadelijk kunnen zijn als daar te veel van in het lichaam komt.

opaal

Berichten: 497
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Velp NB

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:41

Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!

Naambordje

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-02-06

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:30

ja, ben ik ook wel benieuwd naar zeg! Wilde het graag voor de wedstrijden gebruiken. Ga het even volgen hier..

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:33

opaal schreef:
Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!


Alleen heb ik de bewuste veearts er nog nooit over gehoord voor afgelopen zondag ( al jaren klant ). Dat gedoe bij Horse en Co is alleen maar reclame, bij de raarste items gaat het ineens over voer/suplementen etc.
Misschien werkt het wel hoor, daar niet van. Maar ik zou niet alleen van Horse en Co uitgaan ( maar dat doe je al niet, anders zou je het hier niet vragen Knipoog )

kapje
Berichten: 278
Geregistreerd: 09-11-04

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:34

opaal schreef:
Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!


Lekker objectief, Horse and Co wordt mede mogelijk gemaakt door PrimeVal Knipoog

beukiej

Berichten: 1978
Geregistreerd: 05-05-05

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:52

opaal schreef:
Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!

Dat wou ik ook zeggen, maar ik zag dat het er al stond Clown
helemaal met jou eens opaal Knipoog

beukiej

Berichten: 1978
Geregistreerd: 05-05-05

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:56

Veel ruiters kennen het probleem van nerveuze paarden. Niet alleen tijdens een bezoek aan de smid of tijdens transport, maar ook op wedstrijden. Een paard met stress is afgeleid, houdt zijn spieren strak en kan niet goed presteren. Bovendien is spanning voor zowel paard als ruiter niet bevorderlijk. Dierenarts Henk van Dijk vertelt dat veel paarden (en hun eigenaren!) baat hebben bij Primeval Stressless. Afbeelding

dit staat op de site van horse & co over de aflevering die zondag is geweest.

bud_gloor
Berichten: 1222
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: in de buurt van Rotterdam

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 21:30

ik ben ook benieuwd naar dit middel, mijn paard is op wedstrijd een beetje nerveus. ik wil graag wat meer weten over stressless, ik zal dit topic even blijven volgen!

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:51

Koop gewoon een spray Bachbloesem, paar spuitjes voor aanvang en hij/zij is direct rustiger, bij ons werkt het goed, is zonder rommel en mag je gewoon geven op wedstrijd.
Mijn ervaring met poedertjes(nerv control, pavo)is dat het weinig tot niets doet, ik slik valeriaantabletjes en voor aanvang allebei een pufje rescue remedy(bachbloesem) en het werkt.......

Zilva
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Alteveer

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:01

opaal schreef:
Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!

Ja ik had dat ook gezien Knipoog

opaal

Berichten: 497
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Velp NB

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 11:46

kapje schreef:
opaal schreef:
Zelf geen ervaring mee maar zag zondag bij Horse and Co dat het super moet werken voor jou probleem.

Succes!


Lekker objectief, Horse and Co wordt mede mogelijk gemaakt door PrimeVal Knipoog


Ja oke maar zal dan toch zeker geen rommel zijn, ik geloof er wel in....

Anoniem

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 13:55

Nee dat niet; maar een beetje heel erg reclame is het wel, ze lopen daar ook overal met Primeval logo's op dekens en kleren Clown .
Dan nog zal het best een goed supplement zijn hoor, maar heb het goedje gezien en dat gaat mijn paard noooit opeten, kan ik nu al zeggen Huilen van het lachen .

Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 16:14

ik ga dit topic even volgen.
Heb net een mail gestuurd naar Primeval over Stressless.

Eneuh Miirthe: je paard ziet er niet naar hoor, hoe dat goedje eruit zien Haha!

Iriis_

Berichten: 1157
Geregistreerd: 13-01-06

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 16:25

Ik zou ook wel wat meer van dit af willen weten.
Het kan idd vette raclame zijn, maar homeopatische genees middelen werken wel vaak erg goed Knipoog Het is natuurlijk ook hoe je paard erop reageerd. Maar ik heb er over het algemeen goede ervaringen mee. Ik denk dat dit ook wel iets homeopatisch is Lachen tog?!

Anoniem

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:43

thommie schreef:
ik ga dit topic even volgen.
Heb net een mail gestuurd naar Primeval over Stressless.

Eneuh Miirthe: je paard ziet er niet naar hoor, hoe dat goedje eruit zien Haha!


Ghehe, in welke zin? Clown Nors opkijken

Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 22:12

Dit kreeg ik van Primevall als reactie.. ik had gevraagd of er al veel ruiters baat bij hadden gehad:

Daar PrimeVal Stressless nog een vrij nieuw product is zijn wij nog bezig met het opbouwen van een bestand met klantenreacties op het product PrimeVal Stressless. Echter zijn er al veel ruiters en amazones die veel baat hebben bij het product en zeer positieve reacties aan ons doorgeven!

Ik ga het misschien aankomende winter wel proberen. In de zomer hebik het niet nodig.

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 22:15

Mijn ervaring: Werkt voor geen meter. Loze praatjes!!
Hoe werkt dat precies met die Bachbloesem?? Hoe lang vantevoren geef je dat, en hoeveel geef je daarvan??

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 22:32

missmiekie schreef:
Mijn ervaring: Werkt voor geen meter. Loze praatjes!!
Hoe werkt dat precies met die Bachbloesem?? Hoe lang vantevoren geef je dat, en hoeveel geef je daarvan??


Zit in een spray, ik geef voordat ik ga losrijden een 4 tal spuitjes op z'n tong en bij mezelf ook, je kunt er vast genoeg over vinden, ff googlen, heet Rescue remedy van Bach.

Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:59

Missmiekie: Heb jij je paard STressless gegeven?? Zoja hoelang etc.. vertel ons meer!!! haha

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:01

thommie schreef:
Missmiekie: Heb jij je paard STressless gegeven?? Zoja hoelang etc.. vertel ons meer!!! haha

Een vriendin van mij heeft dat haar paard gegeven voor concours(gewoon zoals op het etiket staat aangegeven), nou het leek er meer op alsof ze hem juist een extra kilo haver had gegeven 3 weken lang elke dag Haha!

@ ****naam vergeten Nagelbijten / Gniffelen : Ik wil liever je persoonlijke ervaring weten, heb jij een ontzettend heet paard of gewoon een lichtelijk gespannen paard?

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:02

ook ik gebruik bij noby Bach Rescue Spray. Niet alleen op wedstrijd, maar ook bij winderig weer of drukte in het weiland naast ons.
Mijn ervaring is dat het net de scherpe kantjes van de stress afhaalt, maar dat je paard nog wel goed attent is.
Hij krijgt er voor het rijden (al dan niet op wedstrijd dus) 5 spraytjes van op een klontje, ikzelf neem er 2.

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:06

Ik gebruik ook Bach Rescue spray voor mijn bijrijdpaard. Het haalt idd net de scherpe kantjes er af, maar ze worden er niet sloom van. Ik doe 1 spraytje op de tong, werkt binnen 30 minuten.

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:20

waar kopen jullie die spray?

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:05

Gewoon bij de drogist ( voor mensen dus Haha! )

bud_gloor
Berichten: 1222
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: in de buurt van Rotterdam

Re: PrimeVal StressLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:40

is die spray gewoon voor mensen?