Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 56 [ 1381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Megasus horse runners... jouw mening?

 
Profiel   

Ah dat wist ik niet, zo ver heb ik me er niet meer in verdiept omdat ik er toch niks meer aan had.
Dan houd ik moed haha!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 09:14 



 
Profiel   

En ik denk dat ik helaas een grijs veld heb ontdekt in hun contract. Je kunt teruggeven en geld terugvragen als je in hun webshop hebt gekocht. En ik denk dat ze eronder uit kunnen door te zeggen dat ik niet in de webshop heb gekocht. Maar goed, ik ga het toch vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 09:18 



 
Profiel   

Haha dan kan ik er nog vanaf!!! *\o/*

Geintje hoor, ik ga het gewoon proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 09:56 



 
Profiel   

ik denk inderdaad als je je paard op stal hebt, dat het klittenband nauwelijks beschadigt, dus ik denk dat jij een goede kans maakt van slagen van het product, Tilmar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 10:13 



 
Profiel   

Stille meelezer wil Monique even bedanken voor alle uitgebreide verslagen!

Wel onwijs balen dat de eindconclusie niet is zoals gehoopt, maar fijn dat je nog een alternatief hebt. Voorlopig ga ik in ieder geval ook niet aan de Megasussen beginnen, wie weet als ze ooit de ziektes eruit krijgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 11:10 



 
Profiel   

Tilmar ik heb je een pb'tje gestuurd. groetjes Mo

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 07:44 



 
Profiel   

Kennen jullie de goodschmits ook al?
Is technisch gezien het zelfde als horserunners maar dan zwart...
De makers zeggen dat deze wel echt dat doet wat het moet doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 19:37 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds mijn maat 150 niet kwijt. Begin er een hard hoofd in te krijgen :')

Klinkt interessant hagelslag. Zijn daar wel al echte ervaringen mee of is het ook een kickstarter? Megasus zei(en zegt nog steeds) natuurlijk ook dat ze doen wat ze moeten doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 19:39 



 
Profiel   

Goodsmits heeft 6 maanden niet goed geld terug garantie.
Dus geen kickstart meer
De eerste 111 klanten krijgen een paardenlevenlang service/"ijzer"

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 19:46 



 
Profiel   

Heeft er iemand een linkje naar die goodsmid. Heb div schrijfwijze geprobeerd in combi met paard in div talen, maar er komt niets boven.

als het hetzelfde systeem is met klittenband, haak ik al bij voorbaat af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 20:05 



 
Profiel   

Krijg de mijne ook aan de straatstenen niet kwijt hoor. Vrees dat ik er mee zal blijven zitten. Waardeloos..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 20:30 



 
Profiel   

Mijne ook nog niet verkocht naar dacht door kleine maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 20:42 



 
Profiel   

Mijn maat 140 was echt binnen 2 dagen verkocht dus had in eerste instantie goede hoop..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 21:03 



 
Profiel   

Ik denk dat degene die hun schoenen heel snel op de markt hadden gezet, nog op tijd waren. Erna zijn de negatieve kritieken zo heftig geworden, dat alleen mensen die zich niet goed informeren ze nog zullen kopen.

Iemand nog een linkje naar die goodsmit ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 22:07 



 
Profiel   

Mijne stonden er meteen op en niet eens reactie gehad. Denk dat er in Belgiƫ sowieso minder animo voor is..

Grappig hoe de website is aangepast nu en de uitleg relevanter lijkt te zijn bij de systemen. Vraag me ook af of de Stick 'n Fun wat wordt.

Vandaag leerde mij een niet-paardenmens mij de les dat hoefijzers tegenwoordig niet meer aan de hoef genageld worden. Euh what? Stuurde ze een link van de Megasussen door :') Moest toch even grinniken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 22:15 



 
Profiel   

grappig Jackytje

Heb link van goodsmith gevonden, zijn toch nog meer schrijfwijzes ;-) Dit is wat ik dacht dat de esprits waren. het aan elkaar smelten van onderdelen lijkt me een zeer precair werkje.

en ook dit is dus met klittenband. Eer ik dat ga kopen...

https://www.good-smith.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 22:32 



 
Profiel   

Mijne stonden er ook direct op maar voor de meeste die reageerde waren ze te klein.
Denk nu na alles wat veranderd is vanuit de site dat ze onverkoopbaar zijn :+
Althans ik zou ze nu niet meer kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-18 00:09 



 
Profiel   

Sorry monique ik was al aan het slapen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-18 05:55 



 
Profiel   

Ben een stille meelezer, maar ik zag op fb weer zeer positieve reacties voorbij komen in een blog. Jammer dat ze de kritieke reacties er niet in meenemen. Ik ga er voorlopig noet aan beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 13:39 



 
Profiel   

Ik denk dat ik ze voor de winter op maat ga maken als het lukt. Nu in de zomer nog niet nodig.
Voor wat ik ze wil gebruiken (op asfalt) heb ik er nog wel vertrouwen in. Alleen zie ik beetje op tegen het op maat maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 18:22 



 
Profiel   

Een paar maanden verder. Ik ben benieuwd of ze nog gebruikt worden en hoe ze bevallen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 10:37 



 
Profiel   

Hier liggen ze in de doos. Niet echt nodig en ook geen zin om zoveel moeite te doen om ze pasbaar te maken. Krijg ze aan de straatstenen ook niet kwijt dus denk dat ze hier maar in de doos blijven steken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 10:42 



 
Profiel   

Ik heb ze ook nog in de doos :o
Wilde ze van de winter gaan aanpassen, maar nu gaat mijn paard verhuizen en staat die in de winter ook buiten op zand. Ben bang dat het klittenband het niet gaat redden.
Maar misschien als ik een keer zin heb dat ik ze op maat ga maken.
Gebruik nu viper renegades en dat gaat prima, dus de nood is ook niet zo hoog.
Had ze net te vroeg gekocht, voordat bekend werd dat je ze zo snel kwijt raakt :D
Was te nieuwsgierig..
Maar verkopen lukt vast niet, dus ik blijf er naar kijken en denken dat ik ze ooit ga gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 11:12 



 
Profiel   

Ik heb nieuwe clips toegestuurd gekregen toen ik merkte dat ik degene had met de slechte lijm. Maar heb ze niet vervangen en dat zal ook niet meer gebeuren.

Vorige week heb ik scoot boots gekocht. Moet ze nog eens goed testen maar die zien er al veelbelovender uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 19:34 



 
Profiel   

We hebben ook de scoot boots. We gebruiken ze weinig, maar zijn er tevreden over.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 19:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 56 [ 1381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen