Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ice vibe en hoefbandblessure

 
Profiel   

Ik weet niet in hoeverre de ice vibes hebben bijgedragen in herstel. Mijn gevoel zegt dat het wel geholpen heeft. Maar resultaat.

Links was deze week
Rechts 5 weken geleden
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 16:32 



 
Profiel   

Dat is wel een stuk dunner geworden! Wat heb je verder aan revalidatie nog gedaan? Stappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 21:19 



 
Profiel   

Ook benieuwd of je het ook nog van binnen uit ondersteund met bijvoorbeeld traumeel of puurdruppels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 21:39 



 
Profiel   

Hopelijk heeft het bij jou geholpen!

Iedere casus is net weer even anders. Volgens mijn dierenarts en orthopedisch hoefsmid hadden de ice vibes bij deze blessures geen toevoeging. Ik heb ze wel een poos gebruikt, maar ik merkte geen verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 21:57 



 
Profiel   

VWestra schreef
Dat is wel een stuk dunner geworden! Wat heb je verder aan revalidatie nog gedaan? Stappen?


Rijden. We mochten de training weer gaan hervatten en ik heb haar eigenlijk eens in de 3 dagen meegenomen naar het bos. Dus veel lange rechte paden. En dan dagelijks de ice vibes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 07:47 



 
Profiel   

Shimar schreef
Ook benieuwd of je het ook nog van binnen uit ondersteund met bijvoorbeeld traumeel of puurdruppels?


Nee eigenlijk niet.
Ze krijgt naast de gewone supplementen (magnesium en vitamine e) daarnaast is ze wel tester, een testproduct van een bekend merk met boswellia en kurkuma 15ml.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 07:48 



 
Profiel   

CKR schreef
Hopelijk heeft het bij jou geholpen!

Iedere casus is net weer even anders. Volgens mijn dierenarts en orthopedisch hoefsmid hadden de ice vibes bij deze blessures geen toevoeging. Ik heb ze wel een poos gebruikt, maar ik merkte geen verschil.


Het was meer een geval baad het niet dan schaad het niet.
Ze heeft altijd zeer strakke kogels en benen gehad. Dat het me echt wel even zuur was dat het nu niet minder werd. Enkel koelen met water enof klei en stappen had geen effect.

Het zal wellicht een combinatie zijn geweest van herstel, behandeling, revalidatie en daarbij ondersteuning met de ice vibes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 07:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen