Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is dit?

 
Profiel   

josien_m_ schreef
ravellie schreef
Het eerste wat ik roep is rotstraal bij het zien van de foto

Mijn ex haflinger had dit ook, voelde week aan en rook sterk



Haha, ex haflinger... is het een fjord geworden :D :D


Nee :+
Ik heb hem een paar jaar geleden verkocht, dus we zijn geen duo meer :o (in mijn hart natuurlijk wel)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 19:42 



 
Profiel   

Bengy_2014 schreef
Paard heeft artrose aan deze voet.
Vandaag zijn er (controle)foto’s gemaakt van de artrose in kliniek in moergestel.
Da daar heeft tegen haar gezegd dat dit geen rotstraal is.

Persoonlijk behandel ik het bij mijn paard gewoon als rotstraal en dat werkt. Gaat er al een stuk beter uitzien. Ik smeer er tandpasta in wat ik laat intrekken en daarna hoefspray van vitalstyle eroverheen.
Verder vet ik de achterkanten en de hoef zelf met de Farrier solution van NAF.

Geen idee wat het het is maar mijn paard heeft het al weer zeker een jaar of 10.. is Idd geen rotstraal heeft er ook geen last van en da zegt bij mij ook niks aan doen behalve in de zomer met echt vliegen weer extra in de gaten houden is gewoon een lekker warmen vochtige plek en is niet weg te krijgen heb ook tijden Egyptische zelf in gedaan het word wel wat droger maar weg.. Nee nooit gelukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 22:03 



 
Profiel   

Ook hier even een update.

W.b. het paard van de foto's, dit is niet mijn paard, en de eigenaar behandeld het anders als dat ik bij mijn paard doe.

Mijn paard heeft (Had) dit ook, maar dit is zoooo veel minder geworden.
Heb het zo veel mogelijk schoongehouden, goed uitgevet, met groene zeep gewassen/geborsteld/schoongeschrobt, daarna goed drogen en dan inspray met zinkspray van excellent .
Dit werkt super, nu doe ik voor het rijden de kroonranden en hoefballen insprayen met hoefspray van vitalstyle. Heb het idee dat het nu goed gaat, en stabiel is.
Het weer werkt natuurlijk ook een heel stuk meer mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 23:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen