Natuurlijk bekappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-21 15:37

Een aantal jaar geleden kocht ik me het multi media pakket "Natuurlijk bekappen" van Paard Natuurlijk. Op een moment dat ik aan het experimenteren was met hoefschoenen en uit ging van het idee "wat een ander kan, kan ik ook". En nu haal ik dat pakket van onder het stof vandaan. Zelfs nooit open gedaan.

Paard waar het voor bedoeld was, was immers happy met z'n hoefschoenen en ik had ondertussen al te veel wisselende resultaten gezien met het natuurlijk bekappen.

Dus nu zit ik met een pakket, alles inclusief waar ik niet van weet of er geïnteresseerden zijn en waar je die moet zoeken.... Waar kan ik zoiets aanbieden ? Staat al op Bokt markt onder boeken... maar ik vermoed dat geen kat geïnteresseerd is "boeken", daar waar dit pakket heel wat meer is.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 15:45

Marktplaats, FB (zijn diverse groepen ) , PN site,

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 16:01

Bij paard natuurlijke groepen op facebook, marktplaats. Er zijn vast wel mensen geinteresseerd om wat basis kennis te lezen. Een duidelijke omschrijving en nette foto's incl een nette prijs helpt vaak wel.

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Re: Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-21 17:33

Dank je wel voor de reacties tot dusver. De FB groepen van Paard Natuurlijk en Denken over paarden laten het plaatsen van dingen die je te koop aanbiedt niet toe... ik zou het zonde vinden om een gloednieuw pakket weg te smijten. Het kostte (en kost nog altijd) 79,95 EUR. Op 2de hands (ik woon in België) komt het ook niet in beeld, omdat niemand wellicht daar zoekt naar een cursus bekappen.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 17:53

Ik heb je pb gedaan :D

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 01:43

Zet het in je onderschrift en deel het op je eigen fb. Als je veel paarden vrienden hebt, delen ze het misschien voor je en komt het wel ergens terecht.