Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Botfragment zoek tijdens OCD operatie

 
Profiel   

Mijn 3 jarige is vanmiddag geopereerd aan 3 benen OCD. In het rechterachterbeen zaten 2 fragmenten waarvan de grootste 1,5 cm groot. Dit fragment kreeg de chirurg niet te pakken en daardoor is het gaan drijven/zwerven. Hierdoor is het fragment zoek geraakt, morgen gaat mijn paard op de foto om te kijken waar het fragment nu zit en of het nog een keer geopereerd moet worden.

Heeft iemand anders wel eens gehad dat er een fragment zoek is geraakt tijdens een operatie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:06 



 
Profiel   

Bij welke kliniek ben je geweest? Normaal gesproken wordt er tijdens de operatie al een nieuwe foto gemaakt omdat een nieuwe operatie veel risico's met zich meebrengt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:23 



 
Profiel   

Anoeska mijn paard zou op haar zij gedraaid moeten worden en dan kon niet gezien de anesthesie. Daarom hebben ze geen foto gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:37 



 
Profiel   

Jeetje wat een pech! ik heb er geen ervaring mee..hoop voor je dat het goed komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 09:15 



 
Profiel   

Half bekend mee.

Wel met het 'zoek raken' (paard van een kennis) maar ik ken eigenlijk alleen gevallen dat ze dan meteen een foto maken en dan verder gaan. Anders heb je 2x anesthesie. Normaal doen ze dat dan met het mobiele foto apparaat ipv het vaste apparaat, dan hoeft er niets gedraaid te worden.
Maar het klinkt verder wel logisch, je wil natuurlijk wel weten waar het zit, alleen heel vervelend dat er dan ws 2x een operatie zal moeten plaatsvinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 09:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen