Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Onregelmatig, wanneer kreupelheidsonderzoek?

 
Profiel   

Hier vandaag een hoefzweer gevonden. Dierenarts heeft ‘m open gemaakt, ze leek al meteen beter te lopen. Hoe is het bij jullie xDenies en xMaritt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 20:54 



 
Profiel   

Ah wat fijn! een onschuldige maar pijnlijke oorzaak..toch altijd fijn als er een zweer gevonden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 08:18 



 
Profiel   

ANOUKIEE schreef
Hier vandaag een hoefzweer gevonden. Dierenarts heeft ‘m open gemaakt, ze leek al meteen beter te lopen. Hoe is het bij jullie xDenies en xMaritt?


Mooi! Hoop dat het vanaf nu de goede kant op gaat. Ook fijn dat je nu weet wat de oorzaak was.

Hier gaat het nog niet beter, ik vermoed in mijn geval dat het niet in het been zit maar hogerop. We gaan binnenkort naar de kliniek en dan zien we het wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 18:07 



 
Profiel   

ANOUKIEE schreef
Hier vandaag een hoefzweer gevonden. Dierenarts heeft ‘m open gemaakt, ze leek al meteen beter te lopen. Hoe is het bij jullie xDenies en xMaritt?


Ik was er vandaag zelf weer, afgelopen 2 dagen heeft een vriendin haar even meegepakt zodat ik kon bijkomen. Ze heeft eindelijk koude voetjes en in stap loopt ze niet kreupel. Draf durf ik echt nog niet te proberen, immers tot vrijdag nog inflacam.
Daarna nog een week rust :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 10:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen