Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Advies ivm hoefschoenen

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar advies ivm hoefschoenen.
Ik zou ze enkel aan willen doen voor rijden/longeren.
Paard staat normaal op speciaal beslag maar dat is in de winter nogal lastig ivm glijden op de wei, aftrappen etc..
Nu ben ik op zoek naar ervaringen met hoefschoenen, zijn er adviseurs/passers omgeving Valkenswaard?
En is er ergens een centraal topic waar ik mij kan inlezen om een beetje wegwijs te raken gezien dit een compleet nieuwe wereld voor mij is :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 19:04 



 
Profiel   

Je zou voor een pasconsult lang hoofwear kunnen gaan. Klaas Feuth is een van de experts op dat gebied

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 19:50 



 
Profiel   

Ik kan Equischoen aanraden. Goede en vriendelijke service en denken met je mee. Mijn Quarter heeft een apart loopje en platte voeten met weinig hiel. Ik ben voor haar voorhoeven uitgekomen bij de floating boots (super schoenen, geen klittenband en lichtgewicht) en voor de achterhoeven de easyboot gloves (iets minder blij met het klittenband). Vandaag met hele erge zuig-blubber was ze eentje kwijt maar over t algemeen blijven ze goed zitten en loopt ze er makkelijk mee.

Je kunt bij Equischoen passchoenen huren en uitproberen.

Ik heb 2x een passervice laten komen die een samenwerking hadden met Klaas Feuth. Nadeel toen vond ik dat ze maar een paar soorten en maten hadden, aangezien ze eerst zelf vooruit moesten betalen voor de passchoenen.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 00:11 



 
Profiel   

Als je paard normaal gesproken op speciaal beslag staat zou ik niet zelf gaan passen maar Klaas Feuth of een van zijn opgeleide passers inschakelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 01:21 



 
Profiel   

Ik volg even mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 01:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen