Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Achterbenen 'knikken' tijdens longeren

 
Profiel   

Beste Bokkers,

Het valt mij op dat mijn Tinker afgelopen maanden een knik heeft in zijn achterbenen. Elke keer als hij ze neerzet, hoor je zo'n 'knik' die je zelf misschien ook wel eens hebt. Alsof je je vingers kraakt zo maar zeggen. Vooral met longeren valt dit op.

Nou loopt hij wel voor mijn oog gewoon zuiver en loopt zijn rondje, maar het is gewoon beetje iets wat mij vraagtekens geeft. Op internet valt er niks over te vinden, dus ik dacht ik vraag het hier even!

Momenteel word hij getest op PSSM1 (wacht al een tijd op de uitslag..). Hij krijgt Metazoa, Magnesium en Vitamine E verbonden met MSM.

Ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 17:53 



 
Profiel   

Dat kan echt van alles zijn. Van onschuldig tot ernstig. Zolang ze er geen last van heeft zou ik me niet te druk maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 17:59 



 
Profiel   

Mijn paard heeft dit ook! Niet constant maar zo af en toe een keertje. Als ze actief en correct gewerkt wordt, is het minder. Ze heeft dit zo ver ik kan herinneren altijd al gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:00 



 
Profiel   

https://horsecomplete.nl/blog/hoor-wat-tikt-daar-n18

hier info over

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:28 



 
Profiel   

Haf_Woezel schreef


Heldere uitleg! Dat scheelt weer een uitleg typen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:36 



 
Profiel   

Ik ken wel meer paarden die dit hebben in beweging en waar helemaal niks mis mee is..zolang ze niet kreupel lopen is er volgens mij niks aan de hand.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen