Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke soort ijzers zijn dit?

 
Profiel   

Wie kan me helpen?
Wat voor ijzers zijn dit en waarom staat een paard op deze ijzers?


[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 15:56 



 
Profiel   

Dit zijn spider plates. Het lijkt ook of er nog iets opgelast is, maar dat kan ik door het zand niet zo goed zien. Deze ijzers verdelen de druk beter over de hoef. Dit kan soms handig zijn bj bepaalde medische aandoeningen, zoals na verwijdering van een losse wand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 17:03 



 
Profiel   

idd dit is een ijzer om na een medisch hoefprobleem meestal tijdelijk te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-23 22:38 



 
Profiel   

Dat is een duur grapje als de eigenaar van het paard dit verloren is. Zo te zien is het met nagels en al afgetrapt. Het ziet er nog nauwelijks gebruikt uit. Misschien hoopt de eigenaar het nog terug te vinden. Kun je bij stallingen en maneges geen mailtje achterlaten dat je het gevonden hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 15:13 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Dat is een duur grapje als de eigenaar van het paard dit verloren is. Zo te zien is het met nagels en al afgetrapt. Het ziet er nog nauwelijks gebruikt uit. Misschien hoopt de eigenaar het nog terug te vinden. Kun je bij stallingen en maneges geen mailtje achterlaten dat je het gevonden hebt?


Ik weet van welk paard dit is.
Ik reed namelijk op het dier toen hij deze er onderuit trapte.
Maar de verkoper kon geen duidelijk antwoord geven waarom hij op deze ijzers stond.
Uiteindelijk ook niet overgegaan tot koop aangezien er teveel onduidelijk was. Maar was wel benieuwd waarom dit is
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-23 15:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen