Straalkanker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monique27
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-05-23

Straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 16:30

Bij mijn paard is straalkanker vastgesteld. Ik vraag me af waar ik het beste heen kan gaan qua expertise, veel ervaring met de behandeling van straalkanker en goede behandelresultaten. Kan iemand hierover advies geven of heeft iemand ervaring met de behandeling van straalkanker in Wolvega of Emmeloord?

Wintu

Berichten: 2930
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 16:42

Monique27 schreef:
Bij mijn paard is straalkanker vastgesteld. Ik vraag me af waar ik het beste heen kan gaan qua expertise, veel ervaring met de behandeling van straalkanker en goede behandelresultaten. Kan iemand hierover advies geven of heeft iemand ervaring met de behandeling van straalkanker in Wolvega of Emmeloord?


Vrienden van me zijn naar Emmeloord geweest en zeer tevreden.

MagicForGold
Berichten: 45
Geregistreerd: 26-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 16:56

Absoluut Rene Vroom, die krijgt veel paarden weer helemaal goed. Ik denk dat je daar de beste kansen hebt!

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:23

Mijn pony is in Luik behandeld, zo’n 7 jaar geleden. Was erg tevreden. Daarna zelf nog thuis het een en ander qua onderhoud/revalidatie gedaan samen met DA en smid. Er ging flink tijd (en best wat geld :+) in zitten, mijne is daarna helemaal opgeknapt (maar blijft gevoelig).

Lindsey_99
Berichten: 2476
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:28

Wesley de Candt raadplegen, hij is een kei met straalkanker en heeft al veel paarden genezen. Wellicht kan hij niet zelf behandelen maar wel advies geven.