Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Straalkanker

 
Profiel   

Bij mijn paard is straalkanker vastgesteld. Ik vraag me af waar ik het beste heen kan gaan qua expertise, veel ervaring met de behandeling van straalkanker en goede behandelresultaten. Kan iemand hierover advies geven of heeft iemand ervaring met de behandeling van straalkanker in Wolvega of Emmeloord?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 15:30 



 
Profiel   

Monique27 schreef
Bij mijn paard is straalkanker vastgesteld. Ik vraag me af waar ik het beste heen kan gaan qua expertise, veel ervaring met de behandeling van straalkanker en goede behandelresultaten. Kan iemand hierover advies geven of heeft iemand ervaring met de behandeling van straalkanker in Wolvega of Emmeloord?


Vrienden van me zijn naar Emmeloord geweest en zeer tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 15:42 



 
Profiel   

Absoluut Rene Vroom, die krijgt veel paarden weer helemaal goed. Ik denk dat je daar de beste kansen hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:56 



 
Profiel   

Mijn pony is in Luik behandeld, zo’n 7 jaar geleden. Was erg tevreden. Daarna zelf nog thuis het een en ander qua onderhoud/revalidatie gedaan samen met DA en smid. Er ging flink tijd (en best wat geld :+) in zitten, mijne is daarna helemaal opgeknapt (maar blijft gevoelig).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:23 



 
Profiel   

Wesley de Candt raadplegen, hij is een kei met straalkanker en heeft al veel paarden genezen. Wellicht kan hij niet zelf behandelen maar wel advies geven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen