3 massage-behandelingen, mijn paard is als nieuw!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonny_CT

Berichten: 5107
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: grootebroek

Re: 3 massage-behandelingen, mijn paard is als nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:20

heey veronique... dat zal zkr een verschil zijn.. Die van mij gaat ook zkr niet naar de DA op school... Ik heb die van mij laten nakijken door Erik Laarakker en er zat ook vanalles vast en gekanteld enz.. Daarna ook een super merkbaar verschil.. Succes met er en ook veel succes in het Z

Brennie

Berichten: 1770
Geregistreerd: 13-07-05

Re: 3 massage-behandelingen, mijn paard is als nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:47

Ik las dit topic puur omdat mijn merrie van 5 nu ook last blijkt te hebben van haar spieren, ze zit helemaal vast en rechts inbuigen gaat niet. Ze heeft echt pijn. Ze heeft door het krijgen van een veulen 7 maanden stilgestaan en heb haar daarna weer opgepakt, maar bleek last te hebben van een wolfstandje, die is verwijderd, maar ze is blijkbaar door de pijn die ze door dit wolfstandje had, wel in die paar weken zo verkrampt dat ze nu helemaal vastzit aan 1 kant. De DA adviseert veel longeren, maar een masseur lijkt me dus ook wel goed. Heb hier helemaal geen ervaringen mee en ik wil wel dat het goed komt, misschien weten jullie iemand bij mij in de buurt of die wat verder wil reizen? Ik zit in Emmen, Drenthe.

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: 3 massage-behandelingen, mijn paard is als nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 15:37

Die van mij kun dus ook echt niet inbuigen, maar dan vanwege haar schouders die vast waren gaan zitten.

Ik zal eens informeren of dat die vrouw die mijn paard heeft gemasseerd, een goede masseur bij jou in de buurt kent.

Angelique23
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-08-06

Re: 3 massage-behandelingen, mijn paard is als nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:13

Ik hoop dat mijn verhaal hier gepast is?!

Mijn paard is vorig jaar juli in de wei gevallen. Hij liep achter alof hij zijn been nauwelijks mee kon krijgen. Als je een rondje draaide viel hij bijna om. De dierenarts erbij gehaald bleek dat hij een vernauwing/beknelling in zijn rug had. Diagnose: hij moet een week op stal staan (mocht er zelfs niet uit met mesten) en als hij na die week niet was verbeterd is het einde verhaal! Na die week was hij iets verbeterd. Hij adviseerde om toch maar een fysiotherapeut te laten komen. Zij is gekomen en heeft ons heel erg goed geholpen. na ongeveer 2-3 maanden konden we er weer op zitten en in maart is zij voor het laatst geweest. 5 augustus heeft hij zelfs zijn eerste endurance rit van 35 km gereden. De dierenarts is nog steeds verbaasd dat hij zo goed is gaan lopen (uberhoupt dat hij nog loopt).

Maar nu zit hij toch weer helemaal vast. (heeft verschillende oorzaken) En nog steeds kan de fysio ons heel goed helpen. Wij moeten zelf masseren en longeren. Maar ook hier komt hij wel weer boven op. En wij ook wel.