Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daily Diamond nakomelingen

 
Profiel   

Mooi dier! Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:40 



 
Profiel   

Mooi paard!!
Mijn merrie is van Sandreo, droom stiekem van een veulen van Daily Diamond en volg al een tijdje dit topic.. en nou komt zo'n plaatje voorbij <3
Zou het een teken zijn O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:20 



 
Profiel   

Lienboon schreef
Mooi paard!!
Mijn merrie is van Sandreo, droom stiekem van een veulen van Daily Diamond en volg al een tijdje dit topic.. en nou komt zo'n plaatje voorbij <3
Zou het een teken zijn O:)


Hahaha dat moet een teken zijn <3

Noukie schreef
Haha verstandig! Is de jouwe al wel wat van bos of strand gewend dat je weet?

Ja, eerder niet, maar eind vorige maand verhuisd naar een stal vrijwel aan het bos. Weliswaar klein, maar met zo’n pup ideaal om zo heen te kunnen stappen.


Ja hij is bos gewend, maar hij is zo nuchter dat ik ook al zou hij het niet gewend zijn hij er niks van zou maken.
Heerlijk als je dat om de hoek hebt … jaloers :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:35 



 
Profiel   

simpie94 schreef
Mooi dier! Gefeliciteerd!


Dank je wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 07:36 



 
Profiel   

Wat een knapperd Moniek! Wat een joekel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:50 



 
Profiel   

Lienboon, ik denk het wel ja! :D

Moniek, heerlijk hè, dat nuchtere. Verbaas ik me elke dag weer over, erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:17 



 
Profiel   

magootie schreef
Wat een knapperd Moniek! Wat een joekel!


Hij is enorm :')
Het is ook helemaal buiten m’n comfortzone.. ik ben echt een schijtert eerste klas ,mijn merrie was 167 en deze is zeker 175 .. ikzelf ben 177.
Maar omdat hij zo mega braaf is durfde ik het wel aan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:27 



 
Profiel   

moniek21 schreef
magootie schreef
Wat een knapperd Moniek! Wat een joekel!


Hij is enorm :')
Het is ook helemaal buiten m’n comfortzone.. ik ben echt een schijtert eerste klas ,mijn merrie was 167 en deze is zeker 175 .. ikzelf ben 177.
Maar omdat hij zo mega braaf is durfde ik het wel aan :D


Je hebt qua afstamming ook wel 2 fijne hengsten gekruisd. Kan alleen maar een top karakter hebben dan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 16:46 



 
Profiel   

@EJV, Ziet er goed uit!
@magootie, Heerlijk om Parker zo te zien spelen.
@moniek 21, Mooie aanwinst!

Wat trouwens heel opvallend is bij die van mij, hij steekt altijd zijn tong uit als hij gaat spelen. Dit heb ik geen van onze andere paarden (dus ook zijn moeder) nooit zien doen. Zou dat een dingetje van Daily zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:26 



 
Profiel   

Bowo,

Ik heb Mac dat (nog) niet zien doen …wat hij wel doet is de deken vasthouden aan de voorkant bij z’n vriendje en kan dan echt een tijdje zo staan … heel komisch om te zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:11 



 
Profiel   

Hahah, dat kan ik me voorstellen xD

Mijne heeft wel eens aan zijn eigen deken zijn trekken, maar dat is vooral jongigheid en nog geen zooi om zijn lichaam willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:18 



 
Profiel   

Ik heb me zojuist opgegeven voor een bloesemshoot <3 wordt voor mij de eerste keer maar wil het al best lang heel graag .. en nu met zo’n cool paard ga ik het gewoon doen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:00 



 
Profiel   

Leuk! Bloesem is rond maart? Hopelijk krijg je mooie foto’s!

Ik heb mijn poppetje voor het eerst meegenomen om in de ring wat ervaring op te doen. Echt mega braaf, losrijden in een grote buitenbaan met sportvelden erlangs, ze gaf er niks om. Wel even gelongeerd hoor.
Kreeg in de ring nog geen rondje om baan te verkennen, vond ik wat jammer voor een 3,5 jarige. Dus proefje liep ze nog teveel om zich heen te kijken. Maar ze ontspande er uiteindelijk ook wel heel mooi in en de goede stukken waren ook echt heel goed, dus dat geeft veel vertrouwen! Sowieso, nergens moeilijk doen of iets, alleen nog wat te druk met de omgeving in zich opnemen. Super blij met hoe ze dat oppakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 11:56 



 
Profiel   

Oh wat heerlijk Noukie dat ze zo’n fijn karakter heeft .. goud waard !

Mac was vandaag wat mans met de les , komt vast door het onstuimige weer van de afgelopen dagen ..
Hij deed zelfs een beetje z’n rug bollen … maar dan wordt ie groot hoor hahaha ik kneep hem wel even , maar rustig met m’n been blijven komen en toen gingen we weer hahaha, verder maakt hij echt enorme stappen met rijden hij ontwikkeld heel fijn.

Uhm ja wat stond er nou eind maart dacht ik die bloesemshoot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 13:25 



 
Profiel   

Wat leuk Noukie! Wel jammer dat je van de jury dan net niet even wat meer tijd krijgt..
ik had dat laatst met mijn 12 jarige en die heeft er dan al wat moeite mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 17:24 



 
Profiel   

Sorry Noukie helemaal niet ingegaan op dat je niet eens een rondje baan mocht verkennen..
Ik vind dat zo kinderachtig laat die dieren even wennen een rondje links rondje rechts zeker in de basissport.
Ik heb ook weleens gehad dat ik nog naast m’n paard stond ( gevraagd bij het secretariaat of het op tijd liep en dit deed het ) en mij de vraag gesteld werd of ik ik was .. ehm ja .. dan moet je nu de ring in , hè maar het liep niet in .. mag ik op m’n eigen tijd ? .. ga ik vragen , mocht niet.
Proef gereden , gewonnen .. staat er op m’n protocol “ goed paard” ik was pislink en ben zo weggelopen.. wat een gekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 18:10 



 
Profiel   

No worries hoor Moniek! Jeetje dat is helemaal een verhaal zeg, best lomp ook, zeker als je het nog vraagt.

Ik heb met m’n andere vaak dat ik echt voor m’n gevoel eindeloos rondjes door de baan moet voor ik kan starten. Met die wil ik juist liefst binnen rijden en gaan :')
Voor het leereffect van het paard maakt t gelukkig niet uit nu, die heeft een goede ervaring opgedaan, maar met net een rondje extra was er wel een fijner proefje uitgerold gok ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 19:45 



 
Profiel   

Fijn dat ze zo braaf was ondanks het korte verkenningsrondje Noukie!
Wij rekken meestal bewust even wat tijd bij jonge of kijkerige paarden. Voorlezer die op zijn dooie gemakkie naar de jury loopt om aan te melden. Dan weer rustig terug. En dan eerst even stoïcijns naar het paard kijken en wanneer alles er redelijk rustig uit ziet, pas naar de jury voor het teken om te beginnen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 19:53 



 
Profiel   

Fijn dat ze zo braaf was Noukie!

Vandaag weer wat fotootjes gemaakt van Parker <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 23:54 



 
Profiel   

Parker is heel knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 06:59 



 
Profiel   

Hoi hoi!
Hier onlangs gestart met de “puppy cursus” van onze een- bijna tweejarige van DD! Ze is super nieuwsgierig en knap. Ze laat ook mooie gangen zien als ze los in de bak loopt.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 19:20 



 
Profiel   

Wat een zoetje! En ook weer herkenbaar koppie en omschrijving.
Die van jullie hebben wel meer voorpluk dan de mijne volgens mij. Maar dat compenseert ze gelukkig met een mega staart :D
Mooie foto’s van Parker ook, die zwart al lekker uit zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 19:28 



 
Profiel   

Heel herkenbaar koppie!

Mijne heeft gelukkig ook een mooie voorpluk meegekregen van Daily, moeders had echt een zielig sprietje xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 19:33 



 
Profiel   

Ja wel heel typisch die uitdrukking van de Daily’s. Op Sporthorses haal ik ze er ook zo uit.

Die van mij gaat donderdag naar de tandarts. Hopelijk niet al te gekke dingen. Nog een paar maandjes en dan mag ze echt aan de bak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:53 



 
Profiel   

Herkenbaar hoofdje!

Spannend naar de tandarts! Leuk om dan lekker aan de slag te kunnen! Ik heb er ook zoveel zin in met Parker!

Parker heeft ook zo’n mega mooie staart! Hij word al heel vol <3
[ img ]

Nog een fotootje van gisteren <3
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 37 [ 915 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen