Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Fürst Dior

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of er al mensen zijn met een veulen van Fürst Dior of een merrie van hem drachtig hebben?

Ik verwacht maart 2021 mijn allereerste veulen en heb dus gekozen voor deze hengst.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 20:14 



 
Profiel   

x_Elise schreef
Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of er al mensen zijn met een veulen van Fürst Dior of een merrie van hem drachtig hebben?

Ik verwacht maart 2021 mijn allereerste veulen en heb dus gekozen voor deze hengst.

[ [url=m/dmEYOd.jpg]Afbeelding[/url] ]


IK was benieuwd naar jouw jaarling. Ik zit erover te denken om mijn merrie met Furst Dior te laten dekken maar wil ook weten wat het karakter is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 15:47 



 
Profiel   

[ img ]

Ik vind hem heel leuk <3
Hij is heel makkelijk en nuchter, maar wel heet als je er iets mee doet. Hij lijkt wel heel veel op zijn moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-22 18:55 



 
Profiel   

Wij verwachten twee veulens van Fürst Dior bij ons op stal, waarvan één van m'n eigen merrie.
Ik ben ook zo benieuwd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 12:47 



 
Profiel   

x_Elise schreef
[ [url=m/ilmClw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem heel leuk <3
Hij is heel makkelijk en nuchter, maar wel heet als je er iets mee doet. Hij lijkt wel heel veel op zijn moeder.

Prachtig veulen. Ik ben gisteren naar de hengstenshow geweest. Ik hoorde om mij heen dat hij klein fokte dus ik ga toch maar niet met hem dekken want mijn merrie is maar 1,61m.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-22 22:41 



 
Profiel   

Hebben ze hem ook laten zien bij de hengstenshow?
Ik zie nergens iets van hem voorbij komen.

Mijn merrie is ongeveer 1.62 maar Ruigh is de grootste van de groep waar hij in staat. Even afwachten hoe dat verder gaat verlopen natuurlijk maar hij staat bij meerdere hengsten uit veel grotere merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 11:11 



 
Profiel   

x_Elise schreef
Hebben ze hem ook laten zien bij de hengstenshow?
Ik zie nergens iets van hem voorbij komen.

Mijn merrie is ongeveer 1.62 maar Ruigh is de grootste van de groep waar hij in staat. Even afwachten hoe dat verder gaat verlopen natuurlijk maar hij staat bij meerdere hengsten uit veel grotere merries.

In story’s op insta heb ik hem voorbij zien komen onder Sem Stiemer.

Super leuk dat dit topic wel actief is!

Ik heb ook een nakomeling van Fürst Dior, merrie uit 2021. En ze is zo ongelofelijk lief, kan niet wachten tot ze 3 is! Verwachting is dat ze wel 1.65 of groter wordt dus ik ben blij. Een veulen kopen blijft toch een gok :+

[ img ]
Als veulen

[ img ]
Toen ze naar de opfok ging

[ img ]
En nu, harig en stoffig :Y) niet de meest charmante foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 19:20 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is de mijne nu :D hij wordt steeds donkerder <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 19:38 



 
Profiel   

Ook nog steeds helemaal blij met mn Fürst Dior uit 2021, dit jaar verwachten we er nog eentje <3

(op de foto zo’n 5 maanden oud)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-22 21:54 



 
Profiel   

Mijn merrieveulen van Fürst Dior is Eerste Pinksteren geboren <3

Dit is Santiannie.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 17:48 



 
Profiel   

Ik overweeg hem ook voor mijn merrie.
Zelf heb ik vernomen dat hij net groot fokt?

Ik heb zelf een hele klassieke Escolar merrie die iets langbeniger zou mogen zijn en iets meer schoudervrijheid en front vandaar dacht ik aan hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 12:11 



 
Profiel   

SC90 schreef
Ik overweeg hem ook voor mijn merrie.
Zelf heb ik vernomen dat hij net groot fokt?

Ik heb zelf een hele klassieke Escolar merrie die iets langbeniger zou mogen zijn en iets meer schoudervrijheid en front vandaar dacht ik aan hem.

Ik heb daar niet genoeg kennis van om daar iets over te zeggen. Weet alleen dat mijne goed groeit :D ze was afgelopen december op 1.57m gemeten en wordt in mei 2 jaar. Andere Furst Dior veulens waar maten van vermeld worden op fb zitten rond dezelfde groeicurve of groter.

[ img ]

[ img ]
Foto’s van deze week, links is die van mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 21:49 



 
Profiel   

SC90 schreef
Ik overweeg hem ook voor mijn merrie.
Zelf heb ik vernomen dat hij net groot fokt?

Ik heb zelf een hele klassieke Escolar merrie die iets langbeniger zou mogen zijn en iets meer schoudervrijheid en front vandaar dacht ik aan hem.


Nakomelingen die ik ken zijn niet klein
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 22:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen