Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

 
Profiel   

Gefeliciteerd met de jonge aanwas!!
Doen ze het goed?

Mijn Governor merrie hebben we weer gedekt met Kjento, Embryo is inmiddels gespoeld en tot op heden zit alles nog op zn plek. Hoop dat alles goed blijft gaan en dat het veulen van volgend jaar op zijn/haar grote broer Racoon lijkt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-22 11:15 



 
Profiel   

Enkele weken geleden ben ik weer naar mijn 2 jarige kjento x kimberley (pretoria of sue) merrie wezen kijken :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

gelukkig houdt zij nog steeds van knuffelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-22 14:10 



 
Profiel   

flinke tante zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-22 14:18 



 
Profiel   

KJENTO DID IT AGAIN.

Wat een paard zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 08:58 



 
Profiel   

Ik was er bij.. prachtig om te zien!

Ik keek er zelf met wat pijn in mijn hart naar.. helaas heb ik mijn jaarling van Kjento moeten laten inslapen. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 09:25 



 
Profiel   

Lieuwkje_90 schreef
Ik was er bij.. prachtig om te zien!

Ik keek er zelf met wat pijn in mijn hart naar.. helaas heb ik mijn jaarling van Kjento moeten laten inslapen. :



Ik was er ook bij. Kippenvel gewoon.

Oooh nee. Wat erg zeg. Hoe kwam het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 09:30 



 
Profiel   

Ik was er ook, waanzinnig paard is het toch <3

Lieuwkje sterkte met het verlies van je jaarling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 11:55 



 
Profiel   

Lieuwkje_90 schreef
Ik was er bij.. prachtig om te zien!

Ik keek er zelf met wat pijn in mijn hart naar.. helaas heb ik mijn jaarling van Kjento moeten laten inslapen. :


Wat erg zeg, wat is er gebeurd?

Het was weer niet normaal he, wat een paard; blij dat ik mn merrie er weer mee heb gedekt, is trouwens wederom met embryo transplantatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 15:24 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd in december naar de eerste bezichtiging naar de Kjento's. Als ik vrij ben ga ik kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-22 11:32 



 
Profiel   

Mag ik vragen wat Kjento qua maat en lengte op jullie merries gedaan heeft? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 05:09 



 
Profiel   

Ik heb totaal 2 hele verschillende.

De vos is 1.5 jaar.

[ img ]

De zwarte is 2.5 jaar

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 08:40 



 
Profiel   

De zwarte is ongeveer 167 nu.

De vos is de 160 ook al gepasseerd dus ze worden veel groter als de merrie. Die is zelf maar 165

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 08:42 



 
Profiel   

Wat leuk, een Kjento topic! Dit is mijn 2,5 jarige nakomeling van Kjento. Aangekocht, niet zelf gefokt. Hij is aan de maat, en is compact gebouwd. Volgens mij is hij nu zo'n 1.68. Is koel in het hoofd en heel mensgericht. Kan niet wachten om hem op te leiden tot leuke allrounder!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 13:36 



 
Profiel   

Ook een vos wat leuk zeg.

Heb je bewegings foto's of een foto vanaf dr zijkant?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 15:49 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Kjento’s hier? Inmiddels al aan het werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:02 



 
Profiel   

De mijne vandaag eens gemeten. 1.69m en super slugelig, waar ze in december nog 1,67 was vind ik dar best hard groeien en gewoon toaal nog niet af. ze word drie in mei. Doe er nog niks mee en gaat eerst nog een zomer het land op. Is totaal nog niet klaar er voor in haar lijf en zie dat ook niet per direct veranderen. Hopelijk komt ze als een beetje paard terug van de weide en kunnen we volgende winter beginnen.
Ze is een Kjento x United x Gribaldi

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 22:40 



 
Profiel   

Hier is de 2.5 jarige ook 1.70 groot. Deze word in mei 3 jaar en heeft nu 4x aan de longe gelopen. We doen het heel rustig aan. Zo doet hij weken niks en dan weer een keertje aan de longe. Hij pakt alles goed op. Is braaf en nuchter.

Op de foto dus de 4de x aan de longe en eerste x met zadel op.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 09:31 



 
Profiel   

Die ziet er goed uit zeg! De mijne wordt dit jaar pas 2 en is nu een vies harig monster ;) Kan niet wachten tot het echt voorjaar is en ze lekker het land in kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 11:33 



 
Profiel   

Ik heb ook nog een 2 jarige van Kjento. Maar die is net op de foto geweest en niet goed dus even kijken waar we daar mee kunnen. Die word in juni 2 jaar en is nu 1.64m

[ img ]

Dat is deze. Inmiddels al aardig gegroeid

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:00 



 
Profiel   

Ik blijf hier volgen en meekijken naar jullie prachtige Kjento's. Wat geeft hij mooie paarden <3

Ik had in september al even gemeld dat ik mijn Kjento helaas heb moeten laten inslapen.. hij liep op een gegeven moment niet goed. Omdat hij in de opfok liep hebben we dit even 2 weken aangekeken maar helaas werd het niet beter. We hebben hem daarna naar binnen gehaald en op foto gezet. Bij de eerste foto hadden we al meteen "prijs". Een grote cyste in zijn knie links achter. We hebben hem eerst nog 2 weken pijnstillers gegeven in de hoop dat hij niet mankte op de cyste zelf (DA dacht dat het ook van een klap van een ander paard kon zijn ofzo). Maar helaas werd het niet beter. De cyste was groot en zat ook helemaal onderaan. Hierdoor kwam er gewrichtsvocht in het bot en dat blijkt heel pijnlijk.

De enige optie om hem te redden zou een operatie geweest zijn (schroef erin plaatsen ed.). Maar de slaagkans was klein (omdat de cyste erg ongunstig gelegen was en zo groot was). Ik heb meerdere DA's en klinieken gecontacteerd en ik kreeg overal hetzelfde te horen..

Ik vond het echt verschrikkelijk maar ik heb hem laten gaan. Ik wou hem niet onnodig laten afzien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:16 



 
Profiel   

Lieuwkje_90 schreef
Ik blijf hier volgen en meekijken naar jullie prachtige Kjento's. Wat geeft hij mooie paarden <3

Ik had in september al even gemeld dat ik mijn Kjento helaas heb moeten laten inslapen.. hij liep op een gegeven moment niet goed. Omdat hij in de opfok liep hebben we dit even 2 weken aangekeken maar helaas werd het niet beter. We hebben hem daarna naar binnen gehaald en op foto gezet. Bij de eerste foto hadden we al meteen "prijs". Een grote cyste in zijn knie links achter. We hebben hem eerst nog 2 weken pijnstillers gegeven in de hoop dat hij niet mankte op de cyste zelf (DA dacht dat het ook van een klap van een ander paard kon zijn ofzo). Maar helaas werd het niet beter. De cyste was groot en zat ook helemaal onderaan. Hierdoor kwam er gewrichtsvocht in het bot en dat blijkt heel pijnlijk.

De enige optie om hem te redden zou een operatie geweest zijn (schroef erin plaatsen ed.). Maar de slaagkans was klein (omdat de cyste erg ongunstig gelegen was en zo groot was). Ik heb meerdere DA's en klinieken gecontacteerd en ik kreeg overal hetzelfde te horen..

Ik vond het echt verschrikkelijk maar ik heb hem laten gaan. Ik wou hem niet onnodig laten afzien.


Nogmaals sterkte.

Hier is ook een cyste gevonden in de linker knie. Degene die ik nu gesproken heb erover zijn positief over een operatie met schoef. Paard loopt gelukkig nog steeds rad. Wat natuurlijk positief is. Ik ben nu alles op een rijtje aan het zetten over kosten revalidatie en waar ik hem het beste kan laten opereren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:28 



 
Profiel   

De mijne stond ervan op 3 benen helaas. Kans dat hij nog een sportpaard zou worden was echt heel klein.
Ik heb inderdaad wel gehoord dat, als ze nog rad zijn, de slaagkans een pak groter is.
In zo'n geval zou ikzelf een operatie zeker overwogen hebben.
Maar dat was bij de mijne niet het geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:51 



 
Profiel   

2 kjento's met een cyste in de knie links achter? wat een toeval

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 13:11 



 
Profiel   

[ img ]

Hij wordt in mei 3 en meet 1.69. Heel soms twijfel ik om hem te verkopen en een paard terug te kopen met al wedstrijd ervaring, maar hij heeft toch ook wel iets bijzonder liefs waardoor ik het gewoon ga aankijken of ik het kan/durf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 17:05 



 
Profiel   

Vlindy heel mooi paard hoor.

Pim is ook 1.70m en inmiddels een beetje aan het werk. Heeft inmiddels een paar x aan de dubbele lijnen gelopen en doet dit eigenlijk heel braaf. Hij is nuchterder dan ik had verwacht.

Vandaag hebben we Rico naar de kliniek gebracht waar hij donderdag geopereerd word aan zijn knie. Ze gaan er een schroef plaatsen.
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 19:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 21 [ 508 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen